AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Tittelen sier egentlig alt. Samboeren min er på kvinneguiden fra hun står opp til hun legger seg. Jeg prøver og gi hun oppmerksomhet på morgenen, spør om hun har sovet godt osv., ha litt kjærestetid. Men hun går rett på mobilen, inn på kvinneguiden. Hun er også på kvinneguiden når vi ser film, egentlig hele tiden. Jeg føler ikke jeg blir sett av hun eller får noe oppmerksomhet. Jeg har hatt lyst til å si at jeg synes hun bruker mye tid på mobilen, og kanskje vi kan la være og bruke den i senga i det minste, så vi kan ha litt tid til hverandre. Men har ikke foreslått det da jeg er redd for hvordan hun vil reagere på det, da kvinneguiden tydeligvis er viktig for hun. Har andre her opplevd liknende, hvordan løste dere det? Anonymkode: 59d37...3ce
visp Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Da er det jo helt sikkert at hun leser denne, så hun svarer forhåpentligvis. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Da har dere jo elendige regler hjemme for mobilbruk. Her har vi ikke med mobiler i stua når vi er fler enn en som sitter der. Legg mobiltlf i et annet rom når dere skal være sammen. Forbauset over at voksne mennesker må ha mobilen i nærheten konstant. Dårlig viljestyrke. Anonymkode: 3a2fc...925
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har hatt lyst til å si at jeg synes hun bruker mye tid på mobilen, og kanskje vi kan la være og bruke den i senga i det minste, så vi kan ha litt tid til hverandre. Men har ikke foreslått det da jeg er redd for hvordan hun vil reagere på det, da kvinneguiden tydeligvis er viktig for hun. Synes dette høres helt fin-fint ut. Hun er avhengig, og egner seg ikke som mor. Du er for veik til å stå opp for deg selv, og egner deg ikke som far. Men siden livsstilen deres utelukker hanky panky, og dermed at det settes barn til verden, så ordner dette seg selv. Eller hva mener du, TS? Anonymkode: 8fcd5...351
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes dette høres helt fin-fint ut. Hun er avhengig, og egner seg ikke som mor. Du er for veik til å stå opp for deg selv, og egner deg ikke som far. Men siden livsstilen deres utelukker hanky panky, og dermed at det settes barn til verden, så ordner dette seg selv. Eller hva mener du, TS? Anonymkode: 8fcd5...351 Fra spøk til alvor. Poenget mitt er at du kan ikke forvente at hun vil ta grep, når du ikke selv er villig til å ta grep. Et forhold er alltid i likevekt. Det den ene gjør, støttes av den andre, ellers ville det jo blitt slutt. Så for å få et bedre forhold, må man tørre å gripe inn selv. Anonymkode: 8fcd5...351
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Da har dere jo elendige regler hjemme for mobilbruk. Her har vi ikke med mobiler i stua når vi er fler enn en som sitter der. Legg mobiltlf i et annet rom når dere skal være sammen. Forbauset over at voksne mennesker må ha mobilen i nærheten konstant. Dårlig viljestyrke. Anonymkode: 3a2fc...925 Jeg er forbauset over at voksne mennesker må ha regler hjemme for mobilbruk... Anonymkode: e3996...255 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå