Gå til innhold

De siste (hersens) fem kiloene!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 
jeg har gått ned 20kg. Veier nå 65kg og skal ned til 60kg. Grunnen til det, er at jeg ønsker en normal bmi, selv om jeg går opp to kg. 

jeg har mista kiloene ved hjelp av kaloriunderskudd og trening. Men jeg tror ikke jeg verken kan spise eller trene mindre enn jeg gjør nå.  Eller må jeg det? 

Anonymkode: 35169...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva spiser du nå? Et mantra som blir gjenntatt til det kjedsommelige her inne er at det bare er kaloriene som betyr noe, men det er nyanser av dette. Kvaliteten på maten betyr også noe, både hvordan en føler seg og om kroppen får alt den trenger. 

Det jeg merker om jeg spiser for lite og feil er at jeg blir slapp og kroppen prøver å holde seg mere i ro. Spiser jeg bra får jeg høyere energinivå og får lyst å bevege meg mer.

Anonymkode: e3f1c...277

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! 
jeg har gått ned 20kg. Veier nå 65kg og skal ned til 60kg. Grunnen til det, er at jeg ønsker en normal bmi, selv om jeg går opp to kg. 

jeg har mista kiloene ved hjelp av kaloriunderskudd og trening. Men jeg tror ikke jeg verken kan spise eller trene mindre enn jeg gjør nå.  Eller må jeg det? 

Anonymkode: 35169...2a5

Gratulerer! Vi har samme mål :) hvor lang tid brukte du? 

min plan når det kun er 5kg igjen er å trene mer styrke, og spise mer protein. Ikke direkte lavkarbo for det liker ikke kroppen min. 
Tenker hvis man bytter litt på det så slipper det mer tak? 

Anonymkode: c5fb6...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...