Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere år sammen gjorde jeg og eksen det slutt, det ble gjort i en krangel hvor han innrømmet å ha gått for langt med andre jenter og sammenlignet meg med dem. Han har en bil som jeg eier, som han har oppbevart på tunet sitt, fordi jeg ikke hadde plass. Avtalen var at den bare skulle stå der i påvente av verdivurdering og salg, men han har kjørt den turer og ærrender, og brukt den som han ville. Jeg likte ikke det for det var ikke meningen at den skulle brukes, men han sa at "joda det har den godt av". Og det er andre ting og verktøy som han har lånt av min familie. 

Jeg har pakket og fått levert at hans til ham, blant annet mikro og ny stereo som jeg har lånt. 

Jeg sendte med et brev om at jeg forventer å få mine ting fra ham og, da jeg ikke hørte noe så ringte jeg og han svarte at han mener han fortjener bilen og noe verktøy pga alt han har betalt de årene vi var sammen, altså kino middag, mat osv. Jeg ble fly forbanna fordi jeg også har betalt, jeg også har bidratt og dessuten betalte mine foreldre en dyr sydenferie for oss. 

Dette er en liten plass og jeg har ikke lyst å dra inn politi eller noe, men hva gjør jeg? 

Anonymkode: e64b4...950

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om bilen står i ditt navn, kan du kontakte politiet. 

Anonymkode: d4102...369

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bare hent bilen da?

Hvis den står i ditt navn kan han ikke nekte deg.

Anonymkode: 872b6...3bf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om bilen står i ditt navn, kan du kontakte politiet. 

Anonymkode: d4102...369

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare hent bilen da?

Hvis den står i ditt navn kan han ikke nekte deg.

Anonymkode: 872b6...3bf

Alt er i mitt navn, ja. Jeg er bare redd han fysisk nekter meg, skubber meg vekk eller noe, eller bare låser den og nekter å låse opp. Han er sta når han har bestemt seg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt er i mitt navn, ja. Jeg er bare redd han fysisk nekter meg, skubber meg vekk eller noe, eller bare låser den og nekter å låse opp. Han er sta når han har bestemt seg

Ta med deg noen. Foreldre, venner, kollega. I verste fall betal noen for å bli med. Evt ring politiet. 

Anonymkode: 13c95...bce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da tar du med deg noen når du drar for å hente den :) Ikke dra dit alene.

Anonymkode: 2fd92...265

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

At han låser den? Du har vel nøkkel?

Du tar med deg noen - gjerne to mannlige venner / slektninger / kolleger og henter bilen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...