Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i 2 år vært frem og tilbake med en mann som tydeligvis sliter med å investere i forhold. Han er utrolig egoistisk og gjør som han vil helt uten å tenke på andre enn seg selv. Han lager avtaler med meg, men hvis han blir invitert til noe annet, hva som helst, så dropper han avtalene med meg. Noen ganger sier han ikke ifra engang, andre ganger kommer han med hvite løgner. Feks at han må være med fordi det har med jobb å gjøre, men så får jeg vite i ettertid at han maste seg med da en annen avdeling på jobben hans skulle ut og spise og på byen etterpå, og han har løyet om omgangssyke for å slippe å være sammen med meg og dratt på fest i stedet. Han har droppet så mange avtaler og løyet så mye til meg, det er mye historie her som jeg ikke får tatt med for da ville det blitt så langt. I påsken sa jeg at jeg hadde fått nok, men så har jeg gått med på å møtes uten å oppføre oss som kjærester for å gi han en sjanse å vise at han faktisk ønsker dette.. 

Han sa nå på fredag at han gjerne ville komme til meg å se serie sammen på lørdag, så jeg handlet inn til å lage mat sammen og noe snacks. Så får jeg beskjed om at han sitter hos en kompis og drikker øl. Jeg spurte om han hadde droppet meg igjen, men da sa han nei, han hadde fortsatt tenkt til å komme til meg etterpå. Han kom hit kl 21. Jeg har to små barn som jeg er alene med som jeg skal tidlig opp med, de har vært i seng siden kl 19. Han synes jeg er latterlig og at jeg ikke lar han møte kompisen sin. Jeg synes det er respektløst å dukke opp her kl 21, full og stinke røyk når jeg ikke kan ha sitte oppe til sent på natt. Jeg sa jeg følte at når han sier han vil komme hit så er det dårlig gjort å plutselig sette seg hos en kompis, og særlig nå som han mener han vil ha en sjanse for å vise at han er seriøs denne gangen. Vi er i midten av 30 årene begge to, men han tåler ungen ting. Jeg veier ordene mine for han har slått i stykker skap og dørkarmer her når jeg har konfrontert han om ting, og han tålte ikke at jeg sa dette var sårende og gjorde meg usikker mtp fortiden vår. Han reiste seg opp og gikk, smalt igjen døra så barna våknet. Alikevel klarer han å få meg til å føle meg som om det er jeg som er problemet og vanskelig.. 

Anonymkode: 33d2f...d8c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les innlegget ditt så får du svaret du søker. 

Anonymkode: 0441f...89e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Den fyren må du bare drite i.

Anonymkode: f8dd0...edc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo problemet til ungene dine når du drasser en slik dust inn i livene deres. Hva skal du med ham? Skaff deg noen gode venninner med barn på samme alder i stedet!

Anonymkode: c344f...a91

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Og dette har du gidda i 2 ÅÅÅÅÅR. HIV ham ut.

Anonymkode: 2c0c7...15a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Finn tilbake til den styrken du hadde i påsken og dump han en gang for alle. Han tilfører jo ingenting positivt, han har tydeligvis aggresjonsproblemer, han prioriterer deg ikke, han lyver, han sier slemme ting. Bare drit i han der, det kommer aldri til å bli bra uansett.

Han gidder jo faktisk ikke prøve engang, og det er egentlig en fordel for deg, så slipper du å føle deg fanget med en fyr som ødelegger inventar og oppfører seg som en drittsekk. 

Anonymkode: 541cd...4e1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er jo problemet til ungene dine når du drasser en slik dust inn i livene deres. Hva skal du med ham? Skaff deg noen gode venninner med barn på samme alder i stedet!

Spar deg. De møter han jo ikke engang når han kommer etter at de har lagt seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

. Jeg veier ordene mine for han har slått i stykker skap og dørkarmer her når jeg har konfrontert han om ting, og han tålte ikke at jeg sa dette var sårende og gjorde meg usikker mtp fortiden vår. Han reiste seg opp og gikk, smalt igjen døra så barna våknet. Alikevel klarer han å få meg til å føle meg som om det er jeg som er problemet og vanskelig.. 

Forresten så er han voldelig, hn er voldelig mot ting, og han bryr seg ikke om BARNA dine får det med seg! Han er IKKE GOD I HODET SITT! 

• Liker 4
Skrevet

Og han her har du kastet bort 2 år på! Han behandler deg som søppel, og du lar ham. Har du ingen selvrespekt? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han vekker dem jo ved å smelle i dører og slå i ting, høres ikke ut som et positivt innslag i livet til et barn akkurat. 

Anonymkode: 541cd...4e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han kommer da ikke etter de har lagt seg HVER gang, ettersom ts reagerte på det denne gangen at han kom «sent» når klokka var ni. Og tror du ikke ungene ser at dørkarmen er smadra? De våkner av bråket hans, sier jo ts.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han kommer da ikke etter de har lagt seg HVER gang, ettersom ts reagerte på det denne gangen at han kom «sent» når klokka var ni. Og tror du ikke ungene ser at dørkarmen er smadra? De våkner av bråket hans, sier jo ts.

Jeg har barna annen hver uke. De ukene de er hos meg så får han kun komme etter at de har sovnet og han får aldri sove her. Og som det står i hovedinnlegget er barna i seng innen kl 19.

At han har vekket dem skjedde første gang i går og det er jo derfor jeg nå sitter her og skriver et innlegg på kvinneguiden for å søke støtte. Jeg vil aldri se fyren igjen. At jeg søker støtte her nå burde jo heller være positivt. I stedet skal jeg måtte forsvare at jeg har havnet i denne situasjonen, etter å over 2 år, så gradvis og subtilt i starten at jeg ikke så det skje, har blitt så manipulert og gaslightet at jeg knapt ser hva som er opp og ned på han. Og det ironiske er at hver gang jeg har tatt opp ting med han så snur han fokuset over på hva som er feil med meg, slik at vi ender opp med å snakke om meg og jeg forsvarer meg selv, akkurat som du gjør. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har barna annen hver uke. De ukene de er hos meg så får han kun komme etter at de har sovnet og han får aldri sove her. Og som det står i hovedinnlegget er barna i seng innen kl 19.

At han har vekket dem skjedde første gang i går og det er jo derfor jeg nå sitter her og skriver et innlegg på kvinneguiden for å søke støtte. Jeg vil aldri se fyren igjen. At jeg søker støtte her nå burde jo heller være positivt. I stedet skal jeg måtte forsvare at jeg har havnet i denne situasjonen, etter å over 2 år, så gradvis og subtilt i starten at jeg ikke så det skje, har blitt så manipulert og gaslightet at jeg knapt ser hva som er opp og ned på han. Og det ironiske er at hver gang jeg har tatt opp ting med han så snur han fokuset over på hva som er feil med meg, slik at vi ender opp med å snakke om meg og jeg forsvarer meg selv, akkurat som du gjør. 

Jeg bekrefter: han er søppel, du har blitt brukt og utnyttet, og løyet til. Det jeg skrev om at du har holdt ut i 2 år er egentlig ment som en "kvinne, hvor har du din styrke til å IKKE drepe ham fra". Du gjør rett i å drite i ham og jeg er glad du ser alt så tydelig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette var jo en fin siste spiker i kista :) Til og med dette siste møtet klarte han å rote til. Det er ikke deg det er noe galt med, det er han. Dump og se deg aldri tilbake 😊

Anonymkode: b46ea...bc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overser alt, absolutt alt som har med lyving, ikke møte opp, være mye borte osv osv.... eneste, virkelig eneste som er viktig her er barna dine.

Han er ikke bra for barna dine, ikke i nærheten av å være bra for barna dine. Ikke start relasjoner med mennesker (venner, kjæreste, familie el) som ikke er bra for barna dine. 

Hver gang du savner han, tenk på barna dine.

Hver gang han vil tilbake og lover bedre tider... tenk på barna dine! 

Og til slutt, hadde du ikke hatt barn hadde denne mannen uansett  ikke vært verdt en dritt. Det finnes så mye fine mennesker i denne verden, hvorfor kaste bort tiden på en umoden, frekk, egoistisk dritt av en mann? 

Du er verdt mer, håper du vet det!

Anonymkode: b67a8...aad

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når du har barn, så blir du ikke sammen med en aggressiv mann!! Med mindre du setter denne mannen høyere enn barna dine, selvsagt. Jeg får VIRKELIG håpe at det ikke er tilfellet!!!!

Anonymkode: 640e9...31b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også en hekt på en mann,som ikke brydde seg om forholdet.  Det artet seg litt annerledes,men fellesnevner,han snudde alle ting mot meg. Og var utnyttende og egoistisk.  Glad det er over ! 

Når jeg savner han,så tenker jeg på hva sønnen min sa, da forholdet tok slutt : Det er bra mamma! 

Anonymkode: 2f472...5c3

• Liker 8
Skrevet

Du fortjener så uendelig mye bedre! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du?? Herregud! Skjerp deg, kvinne!

Anonymkode: 45792...970

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke engang tillatt sånne folk rundt mine kjæledyr, hvorfor tillater du det med dine barn??? For tanken er vel at dere skal bli sammen? Nei fysj, kast han ut av livet ditt. Tenk på barna dine. Skjerpings. Les dittt eget innlegg så ser du jo hvor idiot han er.

Anonymkode: 29902...f01

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...