Gjest angstjente Skrevet 30. august 2005 #1 Del Skrevet 30. august 2005 Dette er et diskusjonsforum for dere som sliter med angst, depresjoner, søvnproblemer, traumer, fobier, selvskading/selvmords-tanker o.l. Vi setter hjelp, støtte og oppmuntring høyt. En chat som er åpent 24 timer i døgnet, for dere som ikke får sove, men som trenger noen å snakke med. Miljøet er flott.Velkommen som nytt medlem. www.isammen.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #2 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg er der inne også jeg da. Et veldig bra forum det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #3 Del Skrevet 3. september 2005 Men på den chatten der inne så pleier jeg å chatte med meg selv fordi det ikke er noen der. Også plutselig kom det en engang og det var flaut det siden han/hun så hva jeg hadde skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 3. september 2005 #4 Del Skrevet 3. september 2005 Men på den chatten der inne så pleier jeg å chatte med meg selv fordi det ikke er noen der. Også plutselig kom det en engang og det var flaut det siden han/hun så hva jeg hadde skrevet. ← Hehe det har faktisk jeg også gjort, ikke på den chatten men et annet sted. Flaut ja, når det plutselig kommer noen inn og ser alt en har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #5 Del Skrevet 3. september 2005 Hehe det har faktisk jeg også gjort, ikke på den chatten men et annet sted. Flaut ja, når det plutselig kommer noen inn og ser alt en har skrevet ← Jepp. Veldig flaut det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. september 2005 #6 Del Skrevet 3. september 2005 www.isammen.com ← Flott forum! Der finner man likesinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #7 Del Skrevet 3. september 2005 Jepp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå