Gå til innhold

Dere eldre damer som har sex med unge menn, hvordan traff dere hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan kvinner på 40 + finner unge hingster på 20-30? Hvis dere jobber sammen, hvem sjekker opp hvem liksom? Og dere går vel ikke på de samme utestedene? Er det bare nettet igjen da?

Anonymkode: 24026...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer mye. Nettet, utesteder og puber/barer o.l    Diverse private fester og sosiale tilstelninger, felles bekjente og gjennom jobb osv.  Det kan være planlagt, eller helt tilfeldig. Tror ikke det er noe fasitsvar for alle.  

Skrevet

Tinder. Matcher med stort sett alt mellom 22-28, her i nærheten,  så det er mange  som drømmer om k40+

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På bingo 😍

Anonymkode: 3f51b...c44

AnonymBruker
Skrevet

K 43 her. Har truffet 3 på Jodel faktisk. Og mange på tinder. Har på alders-spenn fra 20-50, får mange flere likes fra menn i tyve årene, enn min egen alder og oppover. 

Anonymkode: b1219...f97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

K 43 her. Har truffet 3 på Jodel faktisk. Og mange på tinder. Har på alders-spenn fra 20-50, får mange flere likes fra menn i tyve årene, enn min egen alder og oppover. 

Jodel ? Hvordan da ? 

Anonymkode: f98b2...50e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jodel ? Hvordan da ? 

Anonymkode: f98b2...50e

Legger ut post om noen vil prate. Eller svarer på en post. Har faktisk fått veldig fin kontakt der. Ikke det utseendefokuset som på Tinder, og lettere å bli kjent. 

AnonymBruker
Skrevet

De unge mennene som har vist interesse for meg har jeg møtt på trening.

De har vist interesse. 

Anonymkode: 38bb2...9f8

AnonymBruker
Skrevet

er gamer,...ble kjent via gaming,... leter ikke etter unge menn,..og heller ikke etter andre. var bare klaff med denne ene...kjent han i flere år før det blusset opp mellom oss.

Anonymkode: 186ff...b71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...