AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Jeg har aldri fått høre det av samboeren min. Han kan gi kjærtegn, men aldri komplimenter hvis jeg f.eks har pyntet/sminket meg. Jeg gir alltid komplimenter til han hvis han ser ekstra flott ut en dag. Får aldri noe tilbake. Anonymkode: 9d0fc...04d
CorvusCorax Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Føler du deg elsket om han synes du er pen?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Ja. Og i det siste har jeg fått mer komplimenter enn før. Anonymkode: 63b5e...2f0
AnonymBruker 42 Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 (endret) Nei, heldigvis ikke - For det finnes ingen logisk forklaring på den (annet enn tilfeldigheter), og det hadde nok utviklet seg til en "diskusjon" om det skulle være såÅåå "akkurat-spesifikk" 😅 -edith Endret 17. april 2021 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Ja det har han, flere ganger🥰men da angående personlighet. Det er det jeg tar til meg når det gjelder kjærlighet. Men han gir også komplimenter på utseende. Jeg pleier ikke sminke meg😅 Anonymkode: 43c6c...973 1
Gjest Lilleluring Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Nei, men jeg har hatt lyst til og spørre mange ganger.... For hvorfor er jeg så jævla spesiell liksom 😅
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har aldri fått høre det av samboeren min. Han kan gi kjærtegn, men aldri komplimenter hvis jeg f.eks har pyntet/sminket meg. Jeg gir alltid komplimenter til han hvis han ser ekstra flott ut en dag. Får aldri noe tilbake. Anonymkode: 9d0fc...04d Jeg tror menn er litt «har jeg sagt det én gang er det for alltid gjeldende til jeg sier noe annet». Både min og venninnens kjæreste er akkurat sånn. Mannen sier ofte at «jeg glemmer at det er som er åpenbart for meg ikke nødvendigvis er det for deg». Men jeg går ikke rundt med et bekreftelsesbehov. Har jeg pyntet meg og er fornøyd kan jeg spørre om hva han syns, men ellers har vi samtaler som tilsier at han liker meg og setter pris på meg, og viser det vis handling gjennom dagen. Dyptgående samtaler og utbredelsen på hva som er sååå flott med meg får jeg omtrent aldri. Anonymkode: f2bb8...417 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 Ja, han snakker om det innimellom. Det går på min personlighet og hvordan han opplever at jeg er annerledes enn andre kvinner. Vi har vært sammen i 16 år, inkludert en pause på 2-3 år, de store kjærlighetserklæringene og har kommet mer og mer de siste årene, så det tok en tid før han virkelig skjønte hvor viktig jeg er for han. Anonymkode: 06aed...831
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, han snakker om det innimellom. Det går på min personlighet og hvordan han opplever at jeg er annerledes enn andre kvinner. Vi har vært sammen i 16 år, inkludert en pause på 2-3 år, de store kjærlighetserklæringene og har kommet mer og mer de siste årene, så det tok en tid før han virkelig skjønte hvor viktig jeg er for han. Anonymkode: 06aed...831 Forresten, så er han ikke særlig god på å komplimenter hvordan jeg ser ut. Om jeg pynter meg må jeg spørre om jeg er fin, før han bekrefter dette, men han kan ofte si at jeg er så søt f.eks når jeg sier eller gjør noe morsomt eller lignende. Anonymkode: 06aed...831
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 Ja, han forteller meg både hvorfor han elsker meg (ikke hver dag selvsagt), at han elsker meg (det sier vi alltid når vi skal sove), og han gir meg komplimenter om jeg har pynta meg osv. Flink til å legge merke til detaljer, takker for god mat når jeg lager middag, etc. Føler meg veldig sett og verdsatt, uten at det blir falskt, påtatt, eller for mye av det. Har du sagt til kjæresten din at det plager deg, da? Kanskje han bare er litt sånn av natur, og trenger at du forteller han at du setter pris på å få høre noen gode ord innimellom, du også? Anonymkode: 06433...f02 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #11 Skrevet 18. april 2021 Vi har vært gift i mange år, og han har hele forholdet fortalt meg at han elsker meg og hvorfor. Og da tenker jeg ikke på komplimenter for utseende. Det er jo hyggelig, men det er jo ikke derfor han han elsker meg. Anonymkode: c47d0...06e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #12 Skrevet 18. april 2021 Ja! Dette har vi snakka masse om. Lister opp til hverandre hvorfor og hva vi elsker ved hverandre. Anbefaler å spørre en dag dere ligger og koser og tuller og har all verdens tid❤️ Anonymkode: 42450...52d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #13 Skrevet 18. april 2021 Ja, jeg vet hvorfor han elsker akkurat meg Og det er ikke fordi jeg sminker meg eller er pen, syns den var litt rar ts? Du snakker jo om to ulike ting her - komplimenter i det daglige er ikke det samme som grunnen til at han elsker deg. Han elsker meg fordi vi er en veldig god match. Vi løfter hverandre opp, trykker ikke hverandre ned. Vi har mange like nerdehobbyer, og vi er begge introverte som gir hverandre alenetid. Vi respekterer hverandre rett og slett, og vi lar hverandre være seg selv. Det er veldig viktig. Samtidig så sier vi ifra om noe er irriterende eller kanskje kan endres, og vi lytter til hverandre. Jeg får komplimenter hver dag, om jeg er usminket i hjemmeklær eller har sminket meg opp. Jeg får kjærlighetserklæring daglig og gir det samme tilbake. For mange hadde det sikkert vært for mye, men jeg vet vi begge setter pris på det her Anonymkode: 61a73...418 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå