Gjest Angstjente Skrevet 30. august 2005 #1 Del Skrevet 30. august 2005 Dette er et diskusjonsforum for dere som sliter med angst, depresjoner, søvnproblemer, traumer, fobier, selvskading/selvmords-tanker o.l. Vi setter hjelp, støtte og oppmuntring høyt. En chat som er åpent 24 timer i døgnet, for dere som ikke får sove, men som trenger noen å snakke med. Miljøet er flott.Velkommen som nytt medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #2 Del Skrevet 30. august 2005 Dette er et diskusjonsforum for dere som sliter med angst, depresjoner, søvnproblemer, traumer, fobier, selvskading/selvmords-tanker o.l. Vi setter hjelp, støtte og oppmuntring høyt. En chat som er åpent 24 timer i døgnet, for dere som ikke får sove, men som trenger noen å snakke med. Miljøet er flott.Velkommen som nytt medlem. ← Ops, glemte link: http://www.isammen.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 1. september 2005 #3 Del Skrevet 1. september 2005 Takk for link. Har nå blitt medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #4 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg er der jeg også. Et veldig flott forum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #5 Del Skrevet 4. september 2005 Er der jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2005 #6 Del Skrevet 4. september 2005 Takk for link, skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 4. september 2005 #7 Del Skrevet 4. september 2005 Det siste der var det jeg som skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 4. september 2005 #8 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har blitt medlem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå