AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Jeg har alltid hatt komplekser for nesa mi, og bestemte meg for å operere den. Jeg ble ikke finere; selvtilliten ble ikke bedre, den ble faktisk dårligere. Ikke fordi resultatet ble katastrofalt eller stygt, den er kanskje 40% finere enn min naturlige nese, men den passer ikke meg. Jeg passet min gamle nese mye bedre og var faktisk finere. jeg begynte også å ta lip fillere, og pumpet leppa fullt slik at jeg hadde en sånn «cock sucking lips». Jeg gikk og trodde at det var pent å se sexy og deilig ut, men jeg så ikke ut. Gikk alltid og lurte på hvorfor jeg ble styggere og styggere til tross for at jeg hadd fått større lepper og mindre nese. Det var aldri utseendet mitt det var noe galt med, men psyken min. Jeg begynte å tro på at jeg var stygg når jeg egentlig var ganske pen, at jeg betalte godt over 90tusen for å bli styggere. Er ikke dette helt vanvittig sykt? Går det faktisk an å bli dummere? heldigvis har jeg fjernet nesten alt fra leppene, men nesa kan jeg ikke gjøre noe med. så til alle dere som vil fikse på dere: ALDRI gjør det. Det fikser ikke noen verdens ting. Man passer det man er født med, og det man opererer kommer ikke til å passe ansiktet ditt. Selve området du operer kan bli fint, men hva hjelper det om det ikke står i harmoni med resten av kroppen din? beste som har hjulpet meg er å trene, være sunn, naturlig slank og ta vare på hud og hår slik at man ser sunn og sterk ut. Anonymkode: bcd00...82c 2 3
ryzorwarlock Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Bare fordi du gjorde en ting og angret på det, så betyr det ikke at andre blir å mislike det. Men når det kommer ting med kropp etc så er det best å la den være som den er. Du gjør ingen en tjeneste med å operere deg selv, du gjør det bare for deg. 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har alltid hatt komplekser for nesa mi, og bestemte meg for å operere den. Jeg ble ikke finere; selvtilliten ble ikke bedre, den ble faktisk dårligere. Ikke fordi resultatet ble katastrofalt eller stygt, den er kanskje 40% finere enn min naturlige nese, men den passer ikke meg. Jeg passet min gamle nese mye bedre og var faktisk finere. jeg begynte også å ta lip fillere, og pumpet leppa fullt slik at jeg hadde en sånn «cock sucking lips». Jeg gikk og trodde at det var pent å se sexy og deilig ut, men jeg så ikke ut. Gikk alltid og lurte på hvorfor jeg ble styggere og styggere til tross for at jeg hadd fått større lepper og mindre nese. Det var aldri utseendet mitt det var noe galt med, men psyken min. Jeg begynte å tro på at jeg var stygg når jeg egentlig var ganske pen, at jeg betalte godt over 90tusen for å bli styggere. Er ikke dette helt vanvittig sykt? Går det faktisk an å bli dummere? heldigvis har jeg fjernet nesten alt fra leppene, men nesa kan jeg ikke gjøre noe med. så til alle dere som vil fikse på dere: ALDRI gjør det. Det fikser ikke noen verdens ting. Man passer det man er født med, og det man opererer kommer ikke til å passe ansiktet ditt. Selve området du operer kan bli fint, men hva hjelper det om det ikke står i harmoni med resten av kroppen din? beste som har hjulpet meg er å trene, være sunn, naturlig slank og ta vare på hud og hår slik at man ser sunn og sterk ut. Anonymkode: bcd00...82c Jeg har tenkt på ting jeg ønsker å fikse på i 5 år nå og ikke endret mening jeg har brukt god tid på å bestemme meg og undersøke. Jeg orker ikke ha det slik mer. Jeg er 99% sikker på jeg ikke kommer til å angre. Grunnen er at jeg ikke har forhastet meg jeg har også funnet en kirurg som gir naturlige resulterer, og tilpasser ansiktet til pasienten. Har følget med på arbeidet hans Anonymkode: c3097...348 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Jeg gjennomførte neseplastikk for 7 år siden etter å ha skammet meg over nesen min hver dag gjennom barne- og ungdomsår. Livskvaliteten min bedret seg betraktelig etter dette, og det er en av de beste avgjørelsene jeg har tatt i mitt liv. Dette er "meg", og jeg ser meg aldri tilbake. Nesen passer utmerket til mitt ansikt. Det var den tidligere som ikke passet. Vi er forskjellige. Anonymkode: 09018...49c 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Så flott av deg å skrive dette innlegget. Det får flere i samme situasjon til å tenke seg om en gang til! Jeg har også komplekser for nesen min og har flere ganger vurdert operasjon. Men ikke turt. Bla pga det du nevner. Tenk om jeg ikke vil se ut som meg selv med mindre nese? For selv om jeg ser meg speilet og tenker jeg ville sett så mye penere ut om nesen bare var litt kortere...så hadde jo symmetrien i hele ansiktet mitt forandret seg og jeg ville fort sett svært annerledes ut. Slik du beskriver. Skuespiller ikonet fra filmklassikeren ‘Dirty dancing’ er et annet eksempel på dette. Hun opererte nesen etter den filmen og ingen kjente henne igjen. Kanskje var det nettopp det hun ønsket. Men hun fikk ingen nye filmroller heller med den nye nesen. Hadde hun beholdt sitt kjente fjes, hadde hun kanskje fått det. Anonymkode: 272d9...7cf 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tenkt på ting jeg ønsker å fikse på i 5 år nå og ikke endret mening jeg har brukt god tid på å bestemme meg og undersøke. Jeg orker ikke ha det slik mer. Jeg er 99% sikker på jeg ikke kommer til å angre. Grunnen er at jeg ikke har forhastet meg jeg har også funnet en kirurg som gir naturlige resulterer, og tilpasser ansiktet til pasienten. Har følget med på arbeidet hans Anonymkode: c3097...348 Det heter fulgt med, ikke følget med. Anonymkode: 149f7...0d5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 Kjenner meg igjen! Anonymkode: be836...e8f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 Angrer ikke på de inngrep som jeg har gjort - angrer kun på en ting; at jeg ventet så lenge før jeg turte å gjøre det. Anonymkode: 76862...392
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 22.56): Jeg har alltid hatt komplekser for nesa mi, og bestemte meg for å operere den. Jeg ble ikke finere; selvtilliten ble ikke bedre, den ble faktisk dårligere. Ikke fordi resultatet ble katastrofalt eller stygt, den er kanskje 40% finere enn min naturlige nese, men den passer ikke meg. Jeg passet min gamle nese mye bedre og var faktisk finere. jeg begynte også å ta lip fillere, og pumpet leppa fullt slik at jeg hadde en sånn «cock sucking lips». Jeg gikk og trodde at det var pent å se sexy og deilig ut, men jeg så ikke ut. Gikk alltid og lurte på hvorfor jeg ble styggere og styggere til tross for at jeg hadd fått større lepper og mindre nese. Det var aldri utseendet mitt det var noe galt med, men psyken min. Jeg begynte å tro på at jeg var stygg når jeg egentlig var ganske pen, at jeg betalte godt over 90tusen for å bli styggere. Er ikke dette helt vanvittig sykt? Går det faktisk an å bli dummere? heldigvis har jeg fjernet nesten alt fra leppene, men nesa kan jeg ikke gjøre noe med. så til alle dere som vil fikse på dere: ALDRI gjør det. Det fikser ikke noen verdens ting. Man passer det man er født med, og det man opererer kommer ikke til å passe ansiktet ditt. Selve området du operer kan bli fint, men hva hjelper det om det ikke står i harmoni med resten av kroppen din? beste som har hjulpet meg er å trene, være sunn, naturlig slank og ta vare på hud og hår slik at man ser sunn og sterk ut. Anonymkode: bcd00...82c Isabell raad? Anonymkode: bcd38...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå