Gjest Laffatus Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 (endret) Vi har fått beskjed at vi mår flytte og lurer på hva min samboer har krav på under utleggtrekk.Vi mår ha flytte byrå og nye hvite varer noen som veit om han har krav og stoppe utleggtrekk Slik han betaller halve. Jeg har desverre ingen famillie som kan hjelpe meg da min far er død.klart jeg skal betalle min del men har ikke øknomi til hans del. Får ikke noe arv føre mamma er død. Vi er begge uføre så ingen mulighet og jobbe får og betalle Endret 17. april 2021 av Laffatus
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Dere må nok søke hos namsmannen om ny beregning, legg ved en overslag på prisen å se hva de sier. Min erfaring er at de er ganske så grei bare man spør. Anonymkode: 89e33...d42
Villanda86 Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Kontakt namsmannenpg be om midlertidig stans/endring av lønnstrekket. Vær forberedt på å dokumentere skriftlig det som kommer av utgifter. Fleste namsmenn er greie å ha med å gjøre:)
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Det gis bort mye på Finn. Kjenner dere noen som kan hjelpe med flytting? Kanskje dere kan gjøre noen tjenester til gjengjeld? Anonymkode: 90366...9f6
Gjest Laffatus Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Jeg har desverre ingen famillie eller venner så det blir vanskelig har hatt pappa men døde før jul . Skal ta kontakt med de har brev i fra de vi leier av at de skal bygge nytt nlå kors her og at huset mår rives
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå