Gå til innhold

Hvordan er det når en mann kommer i munnen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føles det å ha en steinhard penis som pulserer i munnen når den ejakulerer?

Anonymkode: 0871f...c08

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan føles det å ha en steinhard penis som pulserer i munnen når den ejakulerer?

Tosk

AnonymBruker
Skrevet

Liker egentlig ikke smaken, men elsker å se han kåt og glad, og høre han stønne. Må drikke litt vann etterpå så det går greit.

Anonymkode: f7f2d...309

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt :( Skulle ønske jeg likte det, men det er dessverre motbydelig. 

Anonymkode: b6794...500

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å bli sprutet på, men akkurat det er ganske frastøtende dessverre.

Selve orgasmen hans er fantastisk, og jeg elsker oralsex generelt. Kan godt bli sprutet i ansiktet osv. Jeg tenner veldig på å se spruten. 

Men smaken, konsistensen og temperaturen på sperm er helt hidious. 

Tykt, ordentlig bitter og vond smak, sitter igjen resten av dagen uansett hvor mye man pusser tenner og bruker munnskyll. 

Anonymkode: 26b35...ae6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Deilig

Anonymkode: 605bd...6ff

AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt, og ser frem til det er ferdig så jeg kan svelge fortest mulig. Jeg liker spruten hans overalt ellers, liker for eksempel at han spruten på meg så jeg kan se det, men å få det i munnen er bare ekkelt. Smaker ikke godt og konsistensen er fæl. 

Anonymkode: 252a8...87c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det i munnen men det smaker ekkelt. Det er en blanding av bittert og klorete på smak og konsistensen er grusom. Jeg er blitt en ekspert på å skjule at jeg brekker meg når jeg svelger. 

Anonymkode: efcf8...afa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ta den ut akkurat når jeg innser at han holder på å komme. Spyr på han hvis ikke 😫🙈

Anonymkode: c02b1...36e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Elsker å bli sprutet på, men akkurat det er ganske frastøtende dessverre.

Selve orgasmen hans er fantastisk, og jeg elsker oralsex generelt. Kan godt bli sprutet i ansiktet osv. Jeg tenner veldig på å se spruten. 

Men smaken, konsistensen og temperaturen på sperm er helt hidious. 

Tykt, ordentlig bitter og vond smak, sitter igjen resten av dagen uansett hvor mye man pusser tenner og bruker munnskyll. 

Anonymkode: 26b35...ae6

Jepp og så orker man ikke synet av egg (og i hvertfall ikke type bløtkokt egg til frokost🤢) .. 

Anonymkode: f9a39...817

Skrevet

Kun ei dame har tatt det munnen når jeg kommer. Hun liker det veldig godt i tillegg. Hun er ei fantastisk dame som jeg vet nesten alle menn hadde gjort hva som helst for å fått. 

AnonymBruker
Skrevet

🤢

Anonymkode: a77ec...71a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tar det i munnen men det smaker ekkelt. Det er en blanding av bittert og klorete på smak og konsistensen er grusom. Jeg er blitt en ekspert på å skjule at jeg brekker meg når jeg svelger. 

Anonymkode: efcf8...afa

Bare slutt med det da vel 

Anonymkode: a77ec...71a

AnonymBruker
Skrevet

Veldig deilig, og jeg svelger hver gang. 

Anonymkode: ed344...552

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker det, både opplevelsen og smaken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må ta den ut akkurat når jeg innser at han holder på å komme. Spyr på han hvis ikke 😫🙈

Anonymkode: c02b1...36e

Mannen min sier heldigvis ifra like før❤ Kanskje du kan spørre om han kan si ifra?

Anonymkode: b6794...500

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kvalmende

Anonymkode: 47893...0a1

Skrevet

Helt fantastisk. Min favorittfølelse. Elsker å munnen blir pumpa full av det hvite gullet. Ikke noe bedre enn en munnfull ejakulade. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har bare vært med to kvinner som tar imot spruten i munnen. Heldigvis er nåværende samboer en av dem. Hun har aldri hatt noe imot det, hun kan kommentere under sexen at det er lenge siden hun har smakt sæden min og ber meg komme i munnen hennes. Og jeg har ingenting imot smaken selv, det tenner meg at hun ikke svelger alt med en gang, men holder litt igjen i munnen til jeg trekker meg ut og kan kline med henne

AnonymBruker
Skrevet

Er som å få en munnfull snørr i munnen. Som om noen snyter seg i meg. Sånn skiløper på slutten av rennet type snørr. 

Anonymkode: 5d8ed...0b8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...