AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Del Skrevet 17. april 2021 Konservative kristne mener at Yoga gjør deg til hindu og gal, det skriver NRK. Hva mener du om det? Anonymkode: 362ed...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Del Skrevet 17. april 2021 Dette er ikke det mest interessant å diskutere, men for spesielt interessert kan dere lese mer om dette her: https://www.theguardian.com/us-news/2021/apr/17/alabama-yoga-ban-public-schools-christian-groups Anonymkode: 362ed...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigmedsex Skrevet 17. april 2021 #3 Del Skrevet 17. april 2021 Alle fundamentalister frykter andre trosrettninger enn sin egen. De som er fundamentale i sitt syn er ofte også nevrotiske, trangsynte, og xenofobiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Del Skrevet 17. april 2021 De har en tro og ser ting utirfra det de er opplært til men det betyr ikke at det er sant. Om en har mye å jobbe med kan det hende i starten at yoga gjør en gal fordi det ubevisste kommer til overflaten ... Anonymkode: 808b6...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Del Skrevet 17. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Konservative kristne mener at Yoga gjør deg til hindu og gal, det skriver NRK. Hva mener du om det? Anonymkode: 362ed...7b1 Jepp, mine kristne foreldre tror meditasjon er noe åndelig farlig. Litt ironisk, i og med at mange kristne er følelsesmessig lefling på speed. Tror mange av dem er redd for å konfrontere sitt indre jeg, så de bruker det meste av energien på å utøve energien sin utover i stedet for, da slipper de å måtte konfrontere de indre demonene sine. Ikke så rart, egentlig? Når de tross alt leser masse skremselshistorier om demoner, djevelen, og tviholder på et ekstremt godt vs. ondt-bilde. Anonymkode: 42643...442 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Del Skrevet 17. april 2021 Yoga er jo et hinduistisk ritual, og er man ekstrem kristen så er det kanskje ikke rart at man ikke vil drive med «sånt» 😅 Når dette er sagt så er det tåpelig å mene at man blir gal og hindu av å drive med yoga. Mange i vesten vet jo ikke historien bak en gang. Anonymkode: 10ac3...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Del Skrevet 17. april 2021 Etter mange års erfaring, kan jeg fortelle at de har helt rett 😂🙏😂 Anonymkode: 23189...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Del Skrevet 17. april 2021 Holdt på med yoga i flere år, har ikke blitt hindu, og ikke noe mer gal, enn hva jeg var fra før. Heller mindre gal, da jeg har fått mer indre ro. Anonymkode: 045ff...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 17. april 2021 #9 Del Skrevet 17. april 2021 Jaja, er fortsatt ikke hindu jeg, men det funker kanskje bare om jeg hadde vært kristen i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Del Skrevet 17. april 2021 Hmm fortsatt ateist, kanskje jeg må fortsette enda noen år? Anonymkode: 17c22...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter mange års erfaring, kan jeg fortelle at de har helt rett 😂🙏😂 Anonymkode: 23189...9a1 Hvor lang tid tok det før du ble hindu? Anonymkode: 362ed...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #12 Del Skrevet 17. april 2021 De er amerikanere!! Anonymkode: abed2...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #13 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 21.32): Yoga er jo et hinduistisk ritual, og er man ekstrem kristen så er det kanskje ikke rart at man ikke vil drive med «sånt» 😅 Når dette er sagt så er det tåpelig å mene at man blir gal og hindu av å drive med yoga. Mange i vesten vet jo ikke historien bak en gang. Anonymkode: 10ac3...d66 Skjønner godt poenget... Anonymkode: 362ed...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå