AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Han er veldig glad i å plassere bena mine på skuldrene hans når han tar meg i misjonær, men det blir keitete og vondt for jeg er ikke så veldig myk. Kunne også tenke meg å klare å få bena bak hodet under sex. Noen som vet om bra tøyeøvelser for å bli smidigere? Anonymkode: d67df...400
Fioljenta Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Hvis du ikke liker det, så gjør du det ikke. Det holder ikke at han vil. 🙄 Men, hvis du også vil, så er yoga og tøyeøvelser en god ide. Egentlig alle øvelser der du hør knærne mot brystet, eller sitter på gulvet og bøyer deg mot føttene, eller står og bøyer deg mot føttene. Sørg for å være varm når du tøyer! Du kan jo bruke sex som smidighetstrening også. Prøv litt og skift stilling til noe annet når du er ferdig med tøyeøvelsen. Jeg blir overraskende myk (og sterk) når jeg er skikkelig tent. Det hjelper også at jeg bøyer i knærne i de stillingene der jeg ligger på ryggen og har føttene mot brystet hans (eller over hodet). 💜 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Jeg trener allerede yoga, men synes ikke jeg blir noe mykere i senga 🙈 Anonymkode: d67df...400
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han er veldig glad i å plassere bena mine på skuldrene hans når han tar meg i misjonær, men det blir keitete og vondt for jeg er ikke så veldig myk. Kunne også tenke meg å klare å få bena bak hodet under sex. Noen som vet om bra tøyeøvelser for å bli smidigere? Anonymkode: d67df...400 De som er så myke er nok overbevegelige, altså hypermobile. Dette er ikke nødvendigvis en positiv egenskap selv om det kan se slik ut i enkelte situasjoner. Anonymkode: 27a29...531
GammelKaktus Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Det er vel yoga som vil hjelpe på tøyeligheten tenker jeg men hvis du ikke er myk i utgangspunktet så vet jeg ikke om du vil få det til. Jeg er nok på grensen til å ha hypermobile ledd, kan få beina bak mitt eget hode jeg men det ikke noe jeg gjør i en seksuell setting da...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 Jeg skjønner. Jaja, hjelper vel litt bare det å bli LITT mykere hvertfall Anonymkode: d67df...400 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 Stretch_me på youtube. Hver dag, morgen og kveld. Bevegelighet + god sex = sant. Hilsen tidligere turner. Anonymkode: 7369c...676
Frekkulf Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 Noe alle jenter/kvinner i sexuell alder bør etterstrebe. Tøy i vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå