Gå til innhold

Invitere det nye arbeidsteamet til zoom-prat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å invitere arbeidsteamet over til en kort zoom-prat for å følge opp og  se hvordan de har det. 

Jeg har ikke noe mer enn bare noen korte spørsmål de kan svare på. Noen av dere som har deltatt på sånn kort (40 min) zoom-prat tidligere hvordan var det? 

Noen forslag til korte aktiviteter vi kan gjøre?

Takker på forhånd :) 

Anonymkode: 1c608...21e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakke som vanlig folk?

Anonymkode: 5ab2f...d55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger dere aktiviteter? 

Snakk vanlig sammen og gå gjennom punktene du har. Det trenger ikke være mer avansert enn det. 

Anonymkode: 0b058...f69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kast bort mer tid enn nødvendig. Gjør det dere skal og bli ferdig med det.

Anonymkode: 6eebc...45a

AnonymBruker
Skrevet

Mitt nærmeste team har ukentlige statusmøter hvor vi går en runde slik at alle får sakt noen ord om hva de skal gjøre denne uken og slik at de eventuelt kan ta opp noe som skjedde forrige uke. 

Det går fort en del minutter når man kjører en slik runde. 🙂

Vi er ikke mange i teamet, men 30 min går fort!

Anonymkode: 4ad83...ab2

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Teamsmøte to ganger i uken. Ikke obligatorisk, men vi oppfordres til å delta når vi har tid. Tar en "runde rundt bordet" der alle sier litt om hva de jobber med for tiden, og informerer dersom de har noe som resten av teamet burde vite, og så kan vi stille hverandre spørsmål om vi lurer på noe. Veldig uhøytidlig og lavterskel, men fin måte å holde kontakten på når alle er på hjemmekontor. Vi har ikke møttes fysisk på jobb siden mars i fjor. Selv om vi er et ganske stort team, har vi forskjellige oppgaver og de fleste har bare kontakt med noen få andre på teamet i hverdagen. Alle jobber inn mot samme kunde. 

Anonymkode: 9e77c...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...