AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Er det bare jeg som blir litt nedstemt nå på denne tiden av å se på alle som koser seg i vennegjengen på fine soldager? Jeg føler meg så utenfor fordi jeg har ingen å gjøre dette med.. Anonymkode: a16f6...c30 1
PM75 Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Jeg tror det er mange som har det slik. Sender deg en stor klem! 2
Rumle Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Tror nok det er mange som kjenner litt på det 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Jeg også. Du er ikke alene! Anonymkode: e421b...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Meld deg inn på Hey girl! og join et treff.👍 Få det bedre - da må du ta initiativ og gjøre noe med det selv! Dra til psykolog om du er nedstemt. Begynn med en hobby når samfunnet åpner opp mer så du kan komme i snakk med andre med samme interesser. Kanskje utvikler relasjonen seg til et vennskap! Anonymkode: 32308...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Men gjør du noe selv for å bli mindre ensom? Ensom er en vel uavhengig av årstid antar jeg, og i det året som har vært så er det vel mange som har vært ensomme.. En må nesten ta litt insentiv selv, fremfor å klage her. Det er vel ikke slik at du hade såååå mange venner i vinter og ingen nå! Selv så skal jeg begynne på klatring når samfunnet åpner opp, har og melt meg på en turgruppe. Men jeg måtte selv melde meg inn i ting og gjøre noe med mitt "ensome" liv. Føler det blir sånn 10000 tråder her inne om dette med en gang våren og solen dukker opp, og tenker at det blir utrolig forutsigbart fordi hver gang solen og varmen dukker opp så kommer de som klager om dette.. Om du ønsker mer kontakt med folk så er det flust av tilbud, mange ting en kan gjøre men ser at mange graver seg ned og ønsker å bare sitte inne og dyrke denne ensomheten. Se litt på tilbudene rundt deg i nærmiljøet ditt, f.eks, sikkert mye du kan finne på.. Anonymkode: 5963f...159 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 Samme her. Skipt når alle viser hvor gøy de har det også er man aleine.. Anonymkode: c7d8e...78a 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 Jeg kjeder også vettet av meg til tider. Alle er sin egen lille covid-boble. Jeg har også min, men den består ikke av andre enn familiemedlemmer og jeg er mye alene med hjemmekontor i tillegg. Savner folk, savner en prat, savner en turvenn. Synes det er noe lettere nå med godvær så jeg kan sitte ute litt. Går sjelden tur alene, noen ganger bare. Hender jeg får med meg den hjemmeboende, men hn er jo her bare annenhver uke, ellers er det katten og kassapersonen i butikken jeg prater med. Godt å skrive av seg litt. Når samfunnet åpner igjen, det blir deilig det, eneste som holder meg oppe når jeg føler at jeg går på veggen, er tanken på at det blir bedre. Anonymkode: 4715a...ec1 2
L'Eau D'Issey Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 Det er nok mange som kjenner ekstra på det nå som fin været har kommet og folk samler seg ut med vennegjengen sin. Selv så føler jeg meg mer ensom NÅR jeg er med vennene mine enn når jeg er alene.. Det jo litt rart at det går den veien når det burde være omvendt liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Er det bare jeg som blir litt nedstemt nå på denne tiden av å se på alle som koser seg i vennegjengen på fine soldager? Jeg føler meg så utenfor fordi jeg har ingen å gjøre dette med.. Anonymkode: a16f6...c30 https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: 7c27e...c98 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå