Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"alle" sier jo at man ikke blir gravid med stress. Inkludert legen min. 

Er dette egentlig dokumentert? Er det ikke bare tull egentlig? Hører flere si det også! 

Kjenner jeg blir gal, for jeg føler ikke jeg stresser. Men jeg blir fader meg ikke gravid heller. Har ett barn fra før, men har sliti nå i 2 år med å bli det igjen(samme far, og alt ser bra ut på gu) sædkvalitet er bra osv. Ingenting skal være i veien for å bli det egentlig. 

Måtte bare ventilete litt kjenner jeg. Blir glad for innspill:) ps, jeg føler virkelig ikke at jeg stresser ang dette, men jeg har generelt perioder med stress og urolighet(som alle andre i guess) 

Anonymkode: 86c3a...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det var nylig en annen tråd med samme tema, så ville bare tipse om den👇😊 Forstår godt frustrasjonen, og det er virkelig unødvendig at man som prøver skal få høre at det er stress som er problemet!

AnonymBruker
Skrevet
DNX skrev (3 minutter siden):

Hei, det var nylig en annen tråd med samme tema, så ville bare tipse om den👇😊 Forstår godt frustrasjonen, og det er virkelig unødvendig at man som prøver skal få høre at det er stress som er problemet!

Takk, skal gå inn der å titte nå:) 

Helt enig, unødvendig det der. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk igjen. Der var det mye bra. 

Bare å ta tiden til hjelp❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken lege sa det? Fastlege eller gynekolog?

Anonymkode: dd7f1...b5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk igjen. Der var det mye bra. 

Bare å ta tiden til hjelp❤️

Bare hyggelig! Viktig at det kommer frem hva fertilitetsekspertene sier, for det er altfor mange som synser om ting de ikke kan - så mange at man begynner å tro på det!

Lykke til! ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...