AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #21 Del Skrevet 18. april 2021 Hvis man ikke drukner pizzaen i ost og kaloririkt fyll, kan man fint lage en veldig digg porsjonspizza av ålreit størrelse med maks 600 kalorier og det er en ganske normal middag for meg når jeg jobber med vekta. Pizza har bare en tendens til å fort bli veldig mye ost og fett pålegg og da kommer kaloriene. Anonymkode: c45fd...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindsay Bluth Skrevet 24. april 2021 #22 Del Skrevet 24. april 2021 Vi pleier å lage lompepizza hvor vi bruker lomper som base nå som jeg er på slankern. Det høres veldig rart ut, men er kjempe godt! 3 lompepizzaer er passe for en voksen. Bruker lompe, tomatpuré, ost og pepperoni, i ovnen i ca 15 min på 180 grader. Har ikke regnet på kaloriene, men det er nok en del mindre enn vanlig pizza. Fant oppskriften hos Linda Stuhaug 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #23 Del Skrevet 24. april 2021 Lindsay Bluth skrev (37 minutter siden): Vi pleier å lage lompepizza hvor vi bruker lomper som base nå som jeg er på slankern. Det høres veldig rart ut, men er kjempe godt! 3 lompepizzaer er passe for en voksen. Bruker lompe, tomatpuré, ost og pepperoni, i ovnen i ca 15 min på 180 grader. Har ikke regnet på kaloriene, men det er nok en del mindre enn vanlig pizza. Fant oppskriften hos Linda Stuhaug 🙂 Jeg tror du burde regne på de kaloriene hvis det er viktig for deg. Lomper er ikke lavt på kalorier. Anonymkode: 1c325...f7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikilLJA Skrevet 24. april 2021 #24 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror du burde regne på de kaloriene hvis det er viktig for deg. Lomper er ikke lavt på kalorier. Anonymkode: 1c325...f7e En lompe veier kanskje 25g. Da blir det ikke så mange kalorier skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindsay Bluth Skrevet 24. april 2021 #25 Del Skrevet 24. april 2021 Regnet på det nå, speltlompene fra Buer er ca 64 kcal per stykk. Så når jeg spiser 3 i ett måltid blir det 192 kcal og så kommer tomatpuré, ost og pepperoni i tillegg. Det blir hvertfall mindre enn ferdigpizza som var det vi pleide å spise før! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindsay Bluth Skrevet 24. april 2021 #26 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg regner egentlig ikke på kalorier, men nå måtte jeg regne ut resten også, og det ble rundt regnet ca 700 kcal på hele måltidet. Så ikke lavkalori, men en positiv endring for min del. Og man blir mett og god også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #27 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg lager pizza med bunn fra de Toro-posene. Bruker ca. en fjerdedel av posen til én pizza - 240 kcal. (Blir en tynn bunn, som er det jeg vil ha.) Jeg lager saus selv og fryser ned i små posjonspakker - 75 kcal. (Hvis jeg ikke gidder å lage saus selv, bruker jeg litt av den peppes-sausen fra plastboks - den har færre kalorier, tror jeg.) Har på skiva minitomater (10 kcal), løk (20 kcal) og spiss paprika (20 kcal). (+ kanskje litt purre ?? kcal) 50 gram Norvegia eller Jarlsberg - 176 kcal. Legger skiver av stekt sopp øverst - 25 kcal. (Soppen kan vel erstattes av skinke eller noe for den som spiser sånt.) Kverner over litt pepper, og kanskje bittelitt havsalt - ?? kcal Det blir passelig stor og god pizza for ca. 566 kalorier. For ekstra sprø bunn steker jeg den i ei pizzaform smurt med 1 ss olje (45 kcal) - da blir det 611 kalorier. Har jeg kalorier til overs, slår jeg meg løs med 75 gram ost - da blir det 698 kalorier, fortsatt ikke så ille. Anonymkode: 59ee6...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå