Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en sutretråd og jubletråd for studenter, men jeg tenkte å lage en egen skravletråd. Her kan vi snakke om løst og fast om hva som opptar oss studenter, dele studietips og andre ting. Fyr løs!

Anonymkode: 734dc...49a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo begynne med at jeg er et evig skippertaksmenneske, så jeg har begynt å lese først nå. Det skjer hvert eneste år på denne tiden. Jeg undrer meg over hvor semesteret har blitt av, og hvorfor jeg venter helt til april med å finne frem bøkene.  I tillegg strøk jeg på en eksamen i høst, så det blir litt mer arbeid denne våren enn jeg regnet med. Jeg sliter mye med konsentrasjonen, og leser maks noen sider før jeg går lei. Jeg mottar gjerne noen tips for de som sliter med det samme og har funnet en løsning. I tillegg sliter jeg med å jobbe med flere fag av gangen, og fordele god nok tid på alt. Jeg liker best å gjøre meg ferdig med én ting av gangen, men hvis jeg gjør det nå klarer jeg ikke å komme gjennom alt. 

Anonymkode: 734dc...49a

Skrevet

Vi har allerede en slik tråd, men skjønner du ville lage ny siden den originale hadde havnet en del bak i køen. Var også blitt borte fra MI og var ikke lett å finne.

Men fortsett gjerne der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...