AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Lurer faktisk litt på dette....; forstår også at det kanskje er et rart spm. Men jeg lever i et forhold hvor jeg føler meg lite sett og at grensene mine stadig blir tråkket over. Mannen min gjennom 13 år prøver stadig på morgenen å vekke meg ved å putte penis inn i meg bakfra. Han våkner ofte svært tidlig og ønsker da sex. Jeg har sagt at jeg ikke synes det er så hyggelig, men han mener at det er jeg som er «en kald fisk» og at det er helt normalt å gjøre dette. Noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 772a0...6df
Cuntzilla Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Det er respektløst når du har sagt du ikke ønsker dette. Det kan være normalt hos par å vekke hverandre på den måten, men da er det jo noe begge vil. Det er ikke normalt å prøve å putte penisen inn i noen som sier nei. 15
Fiffig Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 (endret) "Respektløst" er en mild måte å se det på. Å ha sex med noen som ikke vil er langt mer alvorlig enn "mangel på respekt". Om man så har vært gift i sytti år, har man ingen rett til å bestemme over den andres kropp eller benytte seg av den som man vil. Endret 17. april 2021 av Fiffig 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Har opplevd dette én gang. Var tydelig på at dette var ugreit, og at jeg syntes det grenset til overgrep. Kort fortalt; fyren begynte å gråte og det skjedde aldri igjen. Det hadde vært litt annerledes om jeg hadde vært "villig" og "med" ved tidligere anledninger, eller hvis vi hadde diskutert dette før. Dette kom derimot brått. Anonymkode: 58c33...065 5
Boetica Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Hvis du har sagt fra at du ikke vil dette, så er det mer enn bare respektløst, det er voldtektsforsøk. 5
Dina86 Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Han virker ikke som han respekterer deg i det hele tatt om han fortsetter å spørre når du hver gang sier at du ikke liker det. Jeg håper ikke du lar han gjøre noe mot din vilje. Er det i flere situasjoner han ikke bryr seg om hva du sier? Han virker ikke akkurat veldig omsorgsfull. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 En gyllen regel: hvis du føler du må spørre (her eller andre steder) så er det fordi du reagerer. Reaksjonene dine skal du ta på alvor. Hvis ikke du syns det er greit (uansett hva) så ER det ikke greit. Min mening: dette er overgrep fra hans side. Og total mangel på respekt, men det er litt underordnet det faktum at han begår overgrep mot deg. Anonymkode: 0c856...044 6
PM75 Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 Spør om han vil ha en dildo opp bak mens han sover, så kanskje han kan forstå hva han driver med! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå