AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Skal prøve å gjøre det kort. (det ble veldig langt...sorry) Som overskriften sier har jeg blitt avvist 2 ganger på forholdsbiten av samme mann. Det burde i og for seg være nok for de fleste. Altså for litt over 2 år siden traff jeg denne mannen via en nettstide. Utgangspunktet mitt var ikke bra. Jeg hadde hatt noen ONS etter jeg kom på dating markedet som moden kvinne (etter 48 år). Da jeg innså etter år at forhold virket umulig. Så prøvde jeg ONS som jeg fant ut ikke ga meg noen ting. Jeg hadde da bestemt meg for at jeg villle ha en jeg kunne treffe flere ganger. Jeg visste ikke hva friends with benefits og ff var den gangen. Jeg traff denne mannen online og jeg sa at jeg ikke ville ha noe ONS. Han sa han ville treffes mange ganger. Han var en del yngre enn meg men bedyret han likte "modne" damer som de pleier å si. Jeg godtok tilbudet og tenkte at det burde være en grei deal. 1 mnd senere møttes vi første gang. Lite visste jeg at det skulle si så inni granskauen pang for min del i møte med en mann. Jeg falt pladask og nesten bønnfalte han om å ta meg på første date. Sikkert ikke så veldig sjarmerende men det skjedde. Det jeg likte med han var at han var "open minded" og veldig dominan men samtidig evnen til å være gentleman. Vi hadde noen fantastiske måneder sammen i 2019 der vi oppførte oss som fjortisser og fant på mye tull og vas og sex på de mest utrolige steder og jeg var egentlig sikker på han var blitt interessert i meg ut fra slik jeg så det og ut fra mitt ugangspunkt. (så feil jeg tok). Aldri hatt det så moro med noen mann i hele mitt lange liv så kommer denne unge mannen og tar meg med "storm". Den så jeg ikke komme jeg følte den seksuelle spenningen som jeg aldri har gjort før og jeg følte det slo gnister omtrent mellom oss. Noe som sikkert var bare min side av saken da. Ikke vet jeg.. Men etter 3 mnd'er var jeg så forelsket at jeg ikke klarte å ikke si noe så jeg sa det til han som det var. Det var da det snudde så totalt. Det neste året skulle bli ett vanskelig år for meg. Jeg godtok avvisningen. Han sa han kunne bare gi fwb eller bare vennskap hvis jeg ønsket det. Jeg takket ja til det siste. Jeg visste jeg hadde en lang vei for å komme meg over dette her. Han ble fort satt på en pidestall og jeg tenkte på han 24/7. Jeg ble hektet. DA jeg ble avvist så trodde jeg at nå er det over. Og jeg måtte jo bare komme meg videre. Jeg har aldri i mitt liv vært boti noe sånt og jeg kan ikke mind games og alt dette som er i moderne dating. Men det skjedde var jo at han hele tiden måtte sende en mld etter så og så lang tid. I begynnelsen gikk jeg jo fem på og trodde at nå hadde han forandret mening og innsett hva han har mistet osv osv... romantisk tøv jeg serverte meg selv. Skuffet hver gang. Vi bodde da 5 timer unna hverandre. Hver gang jeg passerte hans sted så prøvde jeg å få til å treffe han for en kaffe om ikke annet jeg bare lengtet etter å få se han 1 gang til i mitt liv. Men jeg fikk avslag på avslag men tok jeg hintet? Nei. Jeg ble selvsagt mindre og mindre på. Etterhvert prøvde jeg å date nye menn men det funket bare ikke for meg. Ingen kunne måle seg med han. I 2020 ville skjebnen det anderledes. Jeg var arbeidsledig vært i ett helt år og plutselig fikk jeg tilbud på jobb der jeg måtte flytte på meg. Jeg var dritt lei av å gå hjemme men jobben var på samme sted som der min store kjærlighet bor. Jeg var usikker på om jeg skulle tørre å gjøre dette her eller om det kom til ramme meg enda hardere og måtte være nærmere han. Men jeg takket ja til jobben og flyttet. Kom til "hans" sted. Noen dager før jeg flyttet hit så var jeg her for å snakke med arbeidsgiver og tenkte skal jeg ta kontakt eller ikke ... men tenkte jeg får ikke verre en nei og det var jeg jo vant til .Jeg tok kontakt og da ville han plutselig ta en kaffe. Da hadde jeg ikke sett han på over 1 år. Jeg hadde også oppdaget mye rundt hans privatliv at ting ikke så så glory ut som han skulle ha det til. Ting han hadde prøvd å skjule. Men på en måte ikke var noe å skjule egentlig annet enn at jeg tror han tenkte at jeg er kun en fwb s å jeg skal ikke vite hvem eksene hans er og at han flere barn osv osv..at dette kom jo for en dag da jeg kom hit. Hele dette året hadde han holdt kontakten ca 1 gang per mnd. Da jeg kom hit begynte jeg på å date nye mennesker det var nytt sted og nye spennende bekjentskaper. Så var på mange dates i 2020. Men ingen falt i smak gitt. Jeg traff min store flamme ved tilfeldigheter på skoler og på bensinstasjoner og det hendte noen ganger at vi drakk kaffe og skravlet litt og jeg tenkte det var nå greit. Jeg trodd på han da han sa han var så glad for at jeg hadde flyttet hit og at han skulle komme og drikke kaffe til meg. Jeg tok han på ordet , men det bommet jeg igjen gitt. Han kom aldri. Det var bare prat. Han spør om jeg har ting på gang..og har jeg det så blir han automatisk mer på.. kan han finne på å kysse meg osv osv.. noe som for meg betyr mer enn vennskap, men for han bare vennskap. Det endte med at i desember så tok jeg en beslutning. At dette her orker jeg ikke lengre. Jeg skrev tilslutt ett åpenhjertig brev om hvor jeg var komplett ærlig om hvordan jeg har det og hva jeg egentlig føler for han men at nå er det nok at jeg ikke orker dette her mer. Det er for vondt. Jeg fikk svar at han var lei hele oppleget og avvste meg for andre gang. Man skulle tro man hadde lært. Niks... blir jo aldri voksen heller dessverre. Men da bestemte jeg meg for at nok er nok .han spurte igjen om vi kunne være kun venner.. jeg sa ja men tok det ikke seriøst så jeg sluttet å ta kontakt og skrive og midt oppi dette her møtte jeg en ny... som selvfølgelig er online pga avstand og ikke får møttes på lang tid men her følte jeg endelig en ny mann jeg fikk litt gnist for. Han har vært utrolig flink og holdt kontakten siden desember og ringt og sendt meldinger konsekvent nå i snart 5 mnd. Så klart det betyr noe for meg. Her har jeg en mann som vil noe seriøst. Som i utgangspunktet hadde lyst til å flytte til mitt land. Men som ikke hadde kommet så langt pga korona. Er er en jeg føler jeg kanskje kan få til å bygge noe med I hvertfall har det vært utrolig enkelt ikke så vanskelig som med han forrige. Nesten så en ikke tror at det kan være så enkelt. Nå har det gått mange måneder og jeg har konsentrert meg om denne nye da. For at jeg syns han er hyggelig og for at det hjelper på å holde distansen fra han andre i håp om at en gang skal jeg ikke føle noe mer for han. Men hva skjer? Ikke lenge siden begynte min gamle flamme å sende meldinger. Visste han har hatt det tøft siste månedene men vet jo at han aldri har villet dele noe med meg så har ikke giddet å spurt. Bare hørt på "bygda". Plutselig er han veldig på igjen med dette fwb opplegget sitt. Jeg sa som sant var at jeg føler ikke for det. Det vi hadde er ødelagt for lenge siden jeg føler jeg ikke kjenner deg lengre. Og du har jo vist mest at du helst ikke vil ha noe med meg å gjøre. Ok sier han..men vi kan vel være kun venner da? Ok sier jeg..tar det like lite seriøst som sist. Men så møttes vi her om dagen på bensinstasjonen etter 5 mnd'er. Han ba meg komme på kaffe. Jeg gjorde nå det da og da fikk jeg hele historien de siste månedene. Jeg oppførte meg som en venn. Og svarte og snakket vanlig jeg syns jo det var utrolig morsomt å se han igjen da. Ja kjenner fortsatt den gnistrende seksulle spenningen i nærheten av han. Han sa igjen at han ville komme å se hvordan jeg hadde det. Noe ikke tror på. Så nå sitter jeg jo å funderer på hva han har i tankene nå? Logisk sett er han bare ute etter å få meg til køys igjen for han vet jeg er svak for han. Men denne gangen kommer det ikke til å gå. Da får han tilby noe mer enn det han har gjort tidligere det har jeg bestemt meg for. Jeg tar heller ikke kontakt lengre. Bare svarer når han tar kontakt. I går traff jeg han tifledig på butikken og jeg ble veldig overrasket over oppførselen hans mildt sagt. Det var stapp fullt med folk og han roper for å snakke til meg pga kø og 1 meters regel da han havnet lengre bak i køa og eksen sittre i bilen utenfor... ja det var digg. Jeg kunne ikke kommet meg fort nok ut av butikken. Jeg svarte nå høffelig men ikke noe mer enn det. Det var der på butikken jeg så han hadde fullt fokus å meg hvor jeg var i butikken hele tiden og komme seg til kassen samtidig som meg. Det har jeg ikke sett fra han siden første månedene vi møttes. Hva får en mann til å holde på sånn i åresvis? Er det spillet eller jakten som pirrer? Jeg prøver bare og forstå hans tankegang. Grunnen til at han ikke vil inn i noe kjæresteri tror jeg er pga tidligere forhold når han har to ekser og barn med begge og brent seg på begge to. Andre er at han har mye ansvar i forhold til sine barn. Derfor blir det komplisert med noen nye og vil ha det på ett overfladisk nivå. Han liker meg på sin måte. Ellers hadde han vel droppet dette for over ett år siden. Kan være oppmerksomheten han liker? Jeg har tolket dette her opp og ned i mente 1000 ganger minst. Jeg også innser at vi ikke kan bli noe par slik forholdene er. Men det måtte kunne være mulig å fått til en ordning der jeg følte jeg betydde litt mer enn fwb og følte at han brukte litt tid på meg og tenkte litt på meg også . Det er i hvertfall det jeg har som krav hvis han skal komme nærmere innpå meg. Jeg kan godt ha en fast venn som jeg vet er der for meg men trengr ikke å bo sammen det er helt greit for meg. Men at man har en jevn og god kontakt hadde vært betryggende. Slik det er nå er det uforutsigbart og det gjør at jeg bestandig føler meg usikker og nervøs rundt han samtidig som kroppen sitrer i seksuell tiltrekning. I heltatt føler jeg at jeg ikke er verd nok og så lenge det er slik så vil jeg fortsette med han jeg har blitt kjent med online. Men dette her lagde litt støy for min del for jeg er ikke kommet over denne personen enda. Jeg elsker han på min måte, men det er slutt på å være dumsnill. Han vil bestandig være en veldig spesiell person for meg. Jeg føler bare at vi har ett bånd som er sterkt. Jeg syns er veldig rart at han ikke føler det. Vi har hatt flere krangler utenom avvisning også men jeg har lett for å tilgi han og han meg så da har det ikke noe blitt ødelagt i forbindelsen. Derfor jeg føler at båndet er ganske sterkt etter 2 år med opp og ned. Nå har jeg endlelig kommet så langt at forelskelsen har sluppet taket og jeg har innsett at kan han ikke tilby noe av det jeg trenger for å være fornøyd så er han ikke verd det lengre. Løst vennskap slik vi har nå er helt greit. Men vil han noe mer skal han få sloss for det. Am done. Jeg har tenkt hva kan her tilby meg? Fint lite slik det er i dag utenom sex og litt kaffe nå og da. Jeg kan tilby hele mitt hjertet det blir dårlig balanse av det og det vil kun gå utover meg og jeg vil bli den ulykkelige her. Så har vi den nye personen. Det er ikke den gnistrende spenningen men han er en hyggelig mann som jeg føler prioritere meg selv om vi bor langt unna hverandre som er villig til å reise hele veien hit for å tilbringe tiden med meg. Valget er enkelt slik det er idag. Så foreløpig går det veldig bra med å ikke bli så opphengt i han forrige men jeg føler det blir støy i systemet når han kommer på banen med jevne mellomrom. Akkurat nå føler jeg at jeg har tatt tilbake kontrollen over denne flammen min. Jeg som sitter på kontrollen. Før var det han. Det er deilig. Nå kan jeg velge hva jeg vil gjøre og ikke lystre som en hund hver gang han kommer på banen. Og jeg har tenkt å lene meg tilbake og ikke ta kontakt what so ever før han kommer med noe mer på bordet. Ikke gi noe av meg selv. Hvis ikke er det bye bye. Eller bare kaffe buddy fra tid til annen. Det er helt greit for meg. Elsker kaffe. Hvorfor skriver jeg denne lange avhandlingen... Underholdning Noen kanskje kjenner seg igjen Jeg kommer til å få pepper for at jeg er barnslig - fjortiss oppførsel. at jeg må komme meg videre osv osv...alt dette vet jeg og har hørt før men ville bare skrive av meg det jeg sitter med av tanker i hodet akkurat nå. Og hvilket sted er ikke bedre enn det enn KG? Så hvis noen hadde glede av det og kanskje tenker at det er ikke bare meg som har det slik så er det en liten trøst. Ha en flott lørdag folks Anonymkode: cd737...137
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Alle kan bli hekta på et håp om kjærlighet, men her høres det ut som du må ta litt aktive grepet for å komme deg videre og ikke jakte på "kontroll". Anonymkode: 07994...b8d 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Altfor langt å lese, men basert på overskriften skal du få et råd fra en som har hatt et hekt på en FF, men som har klart å gå videre: Dropp mannen. Blokker han. Slutt å fokusere på noen du ikke kan få. Lev livet! Ikke kast bort verdifull tid og verdighet på noen som ikke fortjener det. Finn en mann som fortjener deg! Tips til: noen av oss klarer ikke ha FF uten å få følelser. Da dropper man å ha FF. Anonymkode: 988b0...7d3 8
Gjest ABM Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Leste hele jeg. Bra skrevet og vanligvis kjenner jeg igjen karakterene, og dermed litt hva de tenker på meg selv eller i det minste noen jeg kjenner....MEN-denne mannen din forstår jeg ingenting av...absolutt ingenting... Er han frisk? Den nye mannen din er mer kjent lesestoff, 90% sjanse for at du ved å fortsette med han går fra asken til ilden etter mitt skjønn,,,men for all del-lykke til :)
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Bra skrevet. Mann her, som kjenner seg godt igjen etter som jeg selv befinner meg i en liknende situasjon med en dame jeg liker altfor godt. Så du har rett i at det blir litt "underholdning" å lese dette. Felles skjebne og trøst. Kommentarene mine er like mye råd til meg selv. Så ikke ta dem for høytidelig AnonymBruker skrev (6 timer siden): og jeg sa at jeg ikke ville ha noe ONS. Han sa han ville treffes mange ganger. Han var en del yngre enn meg men bedyret han likte "modne" damer som de pleier å si Det mente du nok også. Men det høres ut som om han mente sex med påstanden sin. Var nok litt uheldig å finne senga så raskt. Blir liksom litt selvmotsigende, samtidig som man kan virke litt desperat. AnonymBruker skrev (6 timer siden): g jeg var egentlig sikker på han var blitt interessert i meg ut fra slik jeg så det og ut fra mitt ugangspunkt Jeg tror evnen til å forelske seg lett avtar med årene for mange. At du var sikker på hans intensjoner, er ikke noe han står ansvarlig for når du tydeligvis er med på leken. Hvorvidt han utnyttet deg med viten og vilje, kan jeg ikke uttale meg om. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han ble fort satt på en pidestall og jeg tenkte på han 24/7. Forelsket. Og da ble det til mer sex selvsagt. Virker som dere var temmelig hekta på hverandre og hva dere hadde sammen. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men det skjedde var jo at han hele tiden måtte sende en mld etter så og så lang tid. I begynnelsen gikk jeg jo fem på og trodde at nå hadde han forandret mening og innsett hva han har mistet osv osv... romantisk tøv jeg serverte meg selv Ja. Man håper jo. Det kan nok ikke tilskrives hans ansvar alene. For igjen tillater du det å skje med ønsker og romantisk "tøv". I rettferdighetens navn kan det virke som du ønsker å tildele ham skyld for hva dere begge gjorde. Samtidig var du ærlig med ham om hva du følte. Vanskelig å endre folk, selv om det er lett å håpe. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da hadde jeg ikke sett han på over 1 år Ett helt år, ja! Sier jo litt om hvilken innvirkning han har hatt på deg siden du fremdeles hadde så varme følelser for ham. Om en kaffe "plutselig" var noe han ønsket seg når det var du som ringte, kan høres litt ut som en ansvarsfraskrivelse. Men forståelig at du ville, for all del. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg fikk svar at han var lei hele oppleget og avvste meg for andre gang. Du sier at du var komplett ærlig endelig. Kan det bety at du også har vaklet med signalene du utlyste? Svaret hans fremstår som veldig ufølsomt uansett. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har det gått mange måneder og jeg har konsentrert meg om denne nye da. For at jeg syns han er hyggelig og for at det hjelper på å holde distansen fra han andre i håp om at en gang skal jeg ikke føle noe mer for han. Så egentlig bare en rebound, altså? Jeg vet godt hvor bra det tilsynelatende kan føles, men 5 måneders nettdating er ikke lenge, spør du meg. Jeg skjønner du trenger å fokusere på deg selv først og fremst. Men hvor rettferdig er det for ham om han får forhåpninger? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Plutselig er han veldig på igjen med dette fwb opplegget sitt Det er alt dere har hatt sammen også. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men denne gangen kommer det ikke til å gå. Da får han tilby noe mer enn det han har gjort tidligere det har jeg bestemt meg for. Jeg tar heller ikke kontakt lengre. Bare svarer når han tar kontakt. Så du har fremdeles forhåpninger? Hvis han virkelig er en drittsekk, så vil han servere deg løgnhistorier fremover. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva får en mann til å holde på sånn i åresvis? Eller en kvinne til å holde det gående i årevis? Gjensidig glede og trøst, kanskje. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg syns er veldig rart at han ikke føler det. Analysen din virker troverdig. Kanskje han faktisk fikk litt følelser for deg tross alt, selv om han ikke ønsker mer? Redd for å brenne seg, likte sexen, spenningen dere hadde sammen, bekreftelsen og gleden av å bli verdsatt og likt? Det er tydelig at du aldri nådde helt frem til ham. Men mannen du beskriver, er på ingen måte den største drittsekken jeg har hørt om. I hvert fall ikke på KG :D Virker likevel som at du stadig har håp om mer. Forsiktig med det. Vær flink med egne grenser (jeg vet hvor vanskelig det kan være). Om du ikke takler fwb mer, så må du slutte med det. Hvorfor du skriver den lange avhandlingen? Fordi du trenger å bli hørt og snakke om det, antakelig. Takk for "underholdningen". Og god lørdag videre til deg også Anonymkode: 65352...592 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Ts Så bra at det ble litt underholdning og felles trøst d var målet mitt nådd samtidig som du over skrev jeg fikk luftet hodet. 😀. Anonymkode: cd737...137
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 Det som faller meg inn etter å ha lest innlegget ditt er at denne situasjonen du havnet i er en universell situasjon som single søkende kvinner ofte kommer bort i ifølge utallige YouTubekanaler der menn coacher damer i verden om menns ulumske egenskaper og hensikter. De fleste av coachene er enige i at vi som kvinner ikke skal gi menn "ektemanngoder" uten at de fortjener det, for det kryr desssverre av menn som er raske til å utnytte muligheten. Anonymkode: 85f66...09d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Skrevet 17. april 2021 Han vil ikke ha forpliktelser, han vil pule og ha det gøy. Og du har jo tydeligvis gjort deg tilgjengelig for han, dermed får han det som han vil. Han vil aldri inngå i ett forhold med deg. Du er hekta. Søk opp ‘komme ut av hekt’. Anonymkode: 9be6b...d61 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil ikke ha forpliktelser, han vil pule og ha det gøy. Og du har jo tydeligvis gjort deg tilgjengelig for han, dermed får han det som han vil. Han vil aldri inngå i ett forhold med deg. Du er hekta. Søk opp ‘komme ut av hekt’. Anonymkode: 9be6b...d61 he he he ts her..siste gang jeg pulte han var i 2019. Så det begynner å bli en stund siden så det da. Anonymkode: cd737...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå