Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke så mye... husker at tittelen / refrenget er et langt ord / litt vanskelig på engelsk. Noe med kjærlighet liksom, det det handler om. + dame som synger, går på en strand i musikkvideoen, bl.a. noe i sort / hvitt? Noen som husker??

Videoannonse
Annonse
Gjest skindeep
Skrevet

Var ikke Madonna på en strand i en hvit kjole med sorte prikker?

Skrevet

Ja, men det var ikke henne. Syngedame som jeg ikke har sett ellers, før eller senere. Vanskelig å forklare, men flere stavelser i teksten på sangen, og kan bare ikke komme på hva den heter. noe med "un..."? kan NESTEN høre den for meg og det er SÅ irriterende

Skrevet

Hehe, nei ikke det heller... bare et ord, og bare en fin sang, ikke kjent verken før eller etter. Ikke kjent artist for meg i alle fall.

Skrevet
:ler: ikke lett nei.. hvis du bare hadde husket litt av teksten. ;):)
Skrevet

åå jeg har det nesten

det er noe med - - - - - love

og så koring "love, loove"

(ordet jeg mangler er noe med in.... eller un.... eller noe)

Skrevet

alle de stavelsene jeg skrev (med og uten ord) synges på samme tone. alle like korte, bortsett fra love da. hehe rart å forklare.

Skrevet
:ler: skikkelig nysgjerrig jeg nå - og så jeg som virkelig burde lagt meg
Skrevet

Unconditional love het den

har enda ikke funnet ut hva dama het. Morsomt å se om hun gjorde noe mer.

Flere som husker den?

Skrevet

Cyndi Lauper?

Hun har jo hatt masse sanger...

Skrevet

Ja men er nok ikke henne. Litt mindre kjent sangerinne.

Skrevet

Å TAKK! Det er riktig sang. Men kan det ha vært en annen som sang den på den tida?

Skrevet

Men når jeg så hele teksten husker jeg i alle fall hele sangen, så da kan jeg synge den selv. :)

Skrevet

Jeg fant ut hvem som sang den også. Det er Susanna Hoffs, fra Bangles. Høres jo veldig ut som henne, men det hadde jeg ikke tenkt på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...