AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 I løpet av 2020, altså ifjor. Fant jeg ut at ting hadde gått altfor langt mellom meg og min nåværende ex. Jeg tok mer å mer avstand, og følte på hvor bra jeg egt hadde det uten henne. Det har tatt så langt tid, før jeg klarte å bryte ut av denne dårlige relasjonen vår. Og da jeg endelig fant ut hvor bra jeg hadde det uten henne, slo jeg sakte men sikkert opp. Vi møttes kanskje to ganger iløpet av hele 2020. Vi prøvde å være venner og egt prøver ennå. Nå for to måneder siden, hadde hun spurt om jeg hadde truffet en annen, da svarte jeg ærlig og sa ja. Da ble hun ekstremt på, ville ha meg tilbake, og spør hvorfor jeg valgte hun nye ovenfor henne etter 7 år, fortsetter å si unnskyld og at hun nå EE klar for noe seriøst med meg. Jeg vil ikke tilbake til henne, men har prøvd å være venner, men ser ikke ut til å fungere. Det jeg stusser på nå er hvorfor hun var useriøs med meg i 7 år, for plutselig å ville ha noe seriøst? Hvorfor holder henne på slik nå? Har dere råd? Anonymkode: 5d3ec...b0e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I løpet av 2020, altså ifjor. Fant jeg ut at ting hadde gått altfor langt mellom meg og min nåværende ex. Jeg tok mer å mer avstand, og følte på hvor bra jeg egt hadde det uten henne. Det har tatt så langt tid, før jeg klarte å bryte ut av denne dårlige relasjonen vår. Og da jeg endelig fant ut hvor bra jeg hadde det uten henne, slo jeg sakte men sikkert opp. Vi møttes kanskje to ganger iløpet av hele 2020. Vi prøvde å være venner og egt prøver ennå. Nå for to måneder siden, hadde hun spurt om jeg hadde truffet en annen, da svarte jeg ærlig og sa ja. Da ble hun ekstremt på, ville ha meg tilbake, og spør hvorfor jeg valgte hun nye ovenfor henne etter 7 år, fortsetter å si unnskyld og at hun nå EE klar for noe seriøst med meg. Jeg vil ikke tilbake til henne, men har prøvd å være venner, men ser ikke ut til å fungere. Det jeg stusser på nå er hvorfor hun var useriøs med meg i 7 år, for plutselig å ville ha noe seriøst? Hvorfor holder henne på slik nå? Har dere råd? Anonymkode: 5d3ec...b0e Det funker dessverre dårlig å være venner hvis den ene parten ikke er helt ferdig med den andre . Du må bare sette klare grenser, ikke gi henne forhåpninger og minske kommunikasjonen. Anonymkode: 01ae3...4cf 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 På tide å kutte kommunikasjonen. Det kommer ikke til å fungere å være venner når hun vil noe mer. Anonymkode: 83ad0...453 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Blokker henne, hun tilhører fortiden og du skal ikke ha dårlig samvittighet for å gå videre. Det er også dårlig gjort ovenfor din nåværende kjæreste å ha kontakt med eksen din, hva godt kommer ut av det hvis hun bare skal kjefte og smelle? Må være gøy for dama di som sitter der ved siden av deg mens du krangler med eksen på tlf din. 🙄 Tenk på grunnen til at du gjorde det slutt. 7 år, da har hun hatt god tid til å endre seg til det bedre hvis det forholdet betød så mye for henne. Og tenk på at hun nå viser sitt ekte "jeg". Bare blokker og gå videre Anonymkode: bb033...f7c 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Man kan ikke være venner med ekser. Folk insisterer bare på vennskap etter forhold fordi døren til kjæreste er lukket på dem, men de har håp om å klare åpne den døra om de henger rundt lenge nok. Dersom hun var useriøs og fjollsete i 7 år er det lite trolig at hun har rett følelser for deg, men at denne desperasjonen fra hennes side er konkurranseinstinkter. Alt som er utenfor rekkevidde er mer attraktiv enn det som er tilgengelig. Der det at du er interessert i noen andre blir forsterkende. Ville kuttet kontakten og brukt energien hun krever på den nye flammen. Anonymkode: e8dc2...f45 3
Eplejuice123 Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 Ho vil ha deg nå, fordi hun vil ha noen hun ikke kan få. Instinktet slår inn, men ho har ikke ekte nok følelser for deg. Eneste er å blokkere henne på alle måter. 1
Tulling Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 7 år ikke klar, blir aldri klar. Hun ser døren lukkes til noe hun var komfortabel med i 7 år. Det betyr ikke at det er noe du bare skal akseptere. Du har 7 års erfaring med det forholdet. Det blir ikke plutselig til noe annet. Gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Ikke noe å fundere på. Du har gått videre. Ikke bli dratt tilbake i den dritten og la det ødelegge det nye forholdet ditt. Som de andre sier, det fungerer i mange tilfeller ikke å være venner med eksen. Og ihvertfall ikke i ditt tilfelle! Bare avslutt vennskapet. Anonymkode: 7fcd7...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 On 4/17/2021 at 11:54 AM, AnonymBruker said: I løpet av 2020, altså ifjor. Fant jeg ut at ting hadde gått altfor langt mellom meg og min nåværende ex. Jeg tok mer å mer avstand, og følte på hvor bra jeg egt hadde det uten henne. Det har tatt så langt tid, før jeg klarte å bryte ut av denne dårlige relasjonen vår. Og da jeg endelig fant ut hvor bra jeg hadde det uten henne, slo jeg sakte men sikkert opp. Vi møttes kanskje to ganger iløpet av hele 2020. Vi prøvde å være venner og egt prøver ennå. Nå for to måneder siden, hadde hun spurt om jeg hadde truffet en annen, da svarte jeg ærlig og sa ja. Da ble hun ekstremt på, ville ha meg tilbake, og spør hvorfor jeg valgte hun nye ovenfor henne etter 7 år, fortsetter å si unnskyld og at hun nå EE klar for noe seriøst med meg. Jeg vil ikke tilbake til henne, men har prøvd å være venner, men ser ikke ut til å fungere. Det jeg stusser på nå er hvorfor hun var useriøs med meg i 7 år, for plutselig å ville ha noe seriøst? Hvorfor holder henne på slik nå? Har dere råd? Anonymkode: 5d3ec...b0e Fordi folk synes de er så jævla mye verdt. Anonymkode: 110a3...cdb
Gjest Skogsalv Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Hun er nok desperat etter å forsøke på nytt. Det at du har funnet en annen intensiverer det behovet ekstremt. Ingen god idé å pleie et vennskap pr nå.Det gjør vondt verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå