Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har har stripet håret sånn 3 ganger nå (hos frisør så klart) og har fått ganske lyst hår. Ellers er håret mitt hverken spesielt tykt eller tynt, noe i mellom. Har en del babyhår enda siden jeg ble ferdig med å amme i fjor. Håret mitt er ganske rett, bittelitt fall her og der, og glatt. Men også litt tørr hvis jeg ikke gjør noe med det. Jeg dusjer håret hver 2. eller hver 2. dag, og retter det for at det skal bli mykt og se glatt ut. Bare én gang etter dusj, ikke hver dag. 

Jeg lurer på hvordan jeg kan ta vare på håret mitt best mulig? Proteiner, fuktighet, begge? Jeg ser jo at noe. Noen hårtupper fliser seg eller knekker av. Av produkter bruker jeg lillashampo fra Fudge én gang i uka ca, lar den virke i 2 min og det holder lenge. Utenom det bruker jeg shampo og balsam fra Kerastase, Blonde absolu serien, og leave-in kuren fra samme serie i fuktig hår før jeg retter det da den skal være varmebeskyttende. Er veldig fornøyd! Men burde jeg ha noe mer? Burde jeg bruke en balsam eller kur fra en annen serie med mer proteiner eller fuktighet? Jeg er ikke helt erfaren med dette, men vil at håret mitt skal være så sunt og fint som mulig.

Dere som striper eller bleker håret - hva bruker dere? Jeg er blitt veldig glad i Kerastase 😁 Jeg er straks tom for både shampo og balsam, så lurer bare på om jeg skal kjøpe samme, eller bytte ut noe. Håper noen med litt peiling kan hjelpe meg 😅 

Anonymkode: 3585f...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...