Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle prøvere😁 fikk positiv el test litt senere enn ventet, i dag.. skulle kommer på onsdag regnet « etter boka». Vi hadde sex i går og nå har mannen reist bort😰 Typisk min flaks😂 Har vanligvis positiv test i to døgn ( i dag, i morgen og overmorgen).. 

tror dere det kan være en liiiiiten sjangse for at det kan gå? Vet ingen er synsk men 🤪

6E91A41E-FA2F-480D-B316-18C7FC8CF949.jpeg

Anonymkode: 565c8...de1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

El er vel etter positiv test, så ja?

Anonymkode: 77614...d84

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke svar på spm ditt men er i samme båt😂 hadde sex dagen før positiv test og den var positiv i ca 1,5 døgn....gjenstår å se om det holdt 🤞🏻

Anonymkode: b76f8...189

Skrevet

Hvis dere hadde sex dagen før du fikk positiv test, bør det være en sjanse. Sperm kan jo leve i flere døgn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke svar på spm ditt men er i samme båt😂 hadde sex dagen før positiv test og den var positiv i ca 1,5 døgn....gjenstår å se om det holdt 🤞🏻

Anonymkode: b76f8...189

Krysser fingrene for oss😂😅❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (2 timer siden):

Hvis dere hadde sex dagen før du fikk positiv test, bør det være en sjanse. Sperm kan jo leve i flere døgn. 

Håper det😂❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge @kvinnelege_gynekolog på insta er 2 dager før EL ideelt, da er sædcellene klar når egget slippes.

Anonymkode: 940aa...1da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når kommer mannen tilbake da? Strimlene er ikke helt positiv enda, og min erfaring med smilefjes-testene er at de gjerne er positiv i flere dager. En gang fikk jeg tom sirkel før jeg fikk smilefjes igjen dagen etter der igjen, og da hadde jeg først hatt to smilefjes-dager også. Jeg vil ikke tro du har EL før i morgen, tidligst, og sannsynligvis enda senere.. 

Anonymkode: d559b...f1f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når kommer mannen tilbake da? Strimlene er ikke helt positiv enda, og min erfaring med smilefjes-testene er at de gjerne er positiv i flere dager. En gang fikk jeg tom sirkel før jeg fikk smilefjes igjen dagen etter der igjen, og da hadde jeg først hatt to smilefjes-dager også. Jeg vil ikke tro du har EL før i morgen, tidligst, og sannsynligvis enda senere.. 

Kommer tilbake om 2 dager😊 fikk enda sterkere 2 timer etterpå. Regnes denne som positiv?🤩

B68F14EC-7B3D-4B90-9BC9-EFDFBB507E45.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ifølge @kvinnelege_gynekolog på insta er 2 dager før EL ideelt, da er sædcellene klar når egget slippes.

Anonymkode: 940aa...1da

Åå da satser jeg på at der er en liten sjangs denne pp🙈❤️👏🏻 Tok en ny el test 2timer etter de som er avbildet å syns den ser veldig pos ut. Så håper jeg har el i morgen da

4A6C0277-199C-450B-9604-4ABFB3620DE9.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kommer tilbake om 2 dager😊 fikk enda sterkere 2 timer etterpå. Regnes denne som positiv?🤩

B68F14EC-7B3D-4B90-9BC9-EFDFBB507E45.jpeg

Denne er positiv, ja ☺️ Ta nye tester i morgen, hvis de er negative da har du mest sannsynligvis eggløsning dagen etter igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne er positiv, ja ☺️ Ta nye tester i morgen, hvis de er negative da har du mest sannsynligvis eggløsning dagen etter igjen. 

Skjet eggløsningen dagen etter negativ test? Trodde eggløsningen skjer den dagen testen er negativ? Eller er ganske sikker på det også...

Anonymkode: a93b2...348

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjet eggløsningen dagen etter negativ test? Trodde eggløsningen skjer den dagen testen er negativ? Eller er ganske sikker på det også...

Ca 24-48 timer etter positiv test, ja. 

Skrevet

Jeg temper og her har jeg EL 95% av gangene den dagen testen blir negativ. Men har hendt at jeg fikk EL dagen etter negativ test også 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ca 24-48 timer etter positiv test, ja. 

Ja men det tror jeg gjelder at tester kommer til å være positiv i 24-48 timer. For leser overalt på nettet at den dagen eggløsnings testen er negativ så har eggløsningen skjedd eller skjer iløpet av den samme dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Leste på frøyaklinikken at el skjer når lh hormonet er på topp

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tatt ny i dag og nå er teststreken litt svakere enn kontrollstreken😊 så vil tro lh er på vei ned.  Men tror kanskje el er i dag for har skikkelig « el symptomer»

FA1B846B-E6E3-4ACC-9C15-C26F0E5243A4.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...