AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Fant igjen en liten håndfull krystaller i ulike farger 🙂 De har ligget beskyttet i en egnet pose. Ulike former og farger. Har forstått at de har ulike egenskaper, men hvordan bruker dere disse? Vil helst ha de liggende samlet, for de er så fine 🙂Men fortell gjerne litt om hvordan du bruker dem aktivt. Tar du for deg en og en? Kan de "kickstartes" ved å ligge i vinduskarmen, eller må du ta for deg èn og èn og lære deg egenskapene dems? Sikkert mye dumme spørsmål, men.. ❤ Anonymkode: d8772...80b
Gjest questioner Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Så spennende! Krystaller har ulike egenskaper; man kan bruke krystaller i healing, og enkelte krystaller omformer negativ energi til posetiv. og noen krysteller er bra mot strålinger fra milijøet. Et par aktuelle linker; https://www.mindbodygreen.com/0-14887/how-to-clear-activate-store-your-crystals.html https://crystalcharmshop.com/blogs/news/cleanse-charge-crystals-stones
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Jeg syns det beste med krystaller er at de gjør det lettere å skille mellom folk som tror på forskning og de som tror på tull. Anonymkode: cd0a2...8c2 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg syns det beste med krystaller er at de gjør det lettere å skille mellom folk som tror på forskning og de som tror på tull. Anonymkode: cd0a2...8c2 Haha så meget bra sagt!!! Anonymkode: 8c97c...79e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Ser at noen i tråden ikke vet at elektronikken vi har i dag er full av kvarts 😂 For å finne ut egenskapene, så blir det en blanding av å bruke nettet (men ofte veldig mye forskjellig info), egen intuisjon, og farge på steinen gir en viss indikasjon. Noen av steinene mine er consecrated, vet ikke hva det heter på norsk, til å brukes i aktiv healing. Jeg liker å lage grids, enten det er generelle grids eller til en spesifikk seanse. Og bygger grid rundt vannkaraffelen min. Man kan meditere med forskjellige steiner, ha de på seg, alt etter som hva man ønsker støtte med. Har også en del rundt i leiligheten spesifikt for å beskytte mot frekvenser fra tlf, data og wifinettverket. Hvilken rens avhenger av preferanse og type stein. Vann og salt er en god metode, men ikke alle typer stein tåler vann, og ikke alle tåler salt. Andre måter å rengjøre steiner på er sollys (ikke alle tåler det), månelys, lyd, røkelse/palo santo/sage, eller manuelt med healing på dem. Anonymkode: cd1ba...5f2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ser at noen i tråden ikke vet at elektronikken vi har i dag er full av kvarts 😂 For å finne ut egenskapene, så blir det en blanding av å bruke nettet (men ofte veldig mye forskjellig info), egen intuisjon, og farge på steinen gir en viss indikasjon. Noen av steinene mine er consecrated, vet ikke hva det heter på norsk, til å brukes i aktiv healing. Jeg liker å lage grids, enten det er generelle grids eller til en spesifikk seanse. Og bygger grid rundt vannkaraffelen min. Man kan meditere med forskjellige steiner, ha de på seg, alt etter som hva man ønsker støtte med. Har også en del rundt i leiligheten spesifikt for å beskytte mot frekvenser fra tlf, data og wifinettverket. Hvilken rens avhenger av preferanse og type stein. Vann og salt er en god metode, men ikke alle typer stein tåler vann, og ikke alle tåler salt. Andre måter å rengjøre steiner på er sollys (ikke alle tåler det), månelys, lyd, røkelse/palo santo/sage, eller manuelt med healing på dem. Anonymkode: cd1ba...5f2 Det beviser ingen ting. Det indikerer bare at kvartz har noen spennende kvaliteter. Den er tatt i bruk i elektronikk fordi det for eks er bevist at kvartz får magnetiske kvaliteter når den er under trykk. Det er derimot ingen bevis for at en slik sten kan heale eller annet tull Anonymkode: 8c97c...79e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå