Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at forventet overføring er den 19. April. Altså på mandag. Tror dere trygden kommer inn på morgenen den dagen eller utover på ettermiddagen/tidlig kveld? 

Anonymkode: 7229d...6b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig kommer den på formiddagen. Hvordan det?

Anonymkode: d9f87...035

AnonymBruker
Skrevet

Er det så farlig akkurat når på dagen den kommer? :sjenert: Jeg bare registrer at den dukker opp, men jeg skal innrømme at jeg aldri har stresset med klokkeslettet på den.  :ler: Man vet jo at den kommer den dagen. Spiller det noen rolle om det er kl. 8, kl. 12 eller kl. 15? :P 

Anonymkode: 05545...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Er alltid på konto rundt kl 07.00 hos meg. 

Anonymkode: 65f90...f01

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo tenkes man er blakk og kanskje ikke kjøleskapet er så fullt.

Anonymkode: df0c2...e7e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pleier å være på konto om morgenen når jeg våkner, rundt 07-tiden. 

Anonymkode: db7d2...4eb

AnonymBruker
Skrevet

Før butikken åpner dvs før 07.00

Anonymkode: b1a73...134

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! ☺️😊 Jeg har ikke vært opptatt av klokkeslettet den kommer inn før, men er «blakk», har litt på konto, men datteren min og jeg har legetime veldig tidlig på morgenen på mandag,  og fordi vi skal hente ut /betale resept på legetime og antibiotika etter legetimen. Og har lyst til å kjøpe noe på veien til legen til datteren min, og fordi vi må ta tog tidlig på morgenen for å komme oss til fastlegen. Tog er så dyrt, og går ikke buss så tidlig her vi bor til fastlegen i en annen kommune. 

Satser og håper på at de kommer inn på morgenen☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer på natta. 

Anonymkode: 600d2...2d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått den innen jeg våkner rundt 07.00

Anonymkode: 49dff...855

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar! ☺️😊 Jeg har ikke vært opptatt av klokkeslettet den kommer inn før, men er «blakk», har litt på konto, men datteren min og jeg har legetime veldig tidlig på morgenen på mandag,  og fordi vi skal hente ut /betale resept på legetime og antibiotika etter legetimen. Og har lyst til å kjøpe noe på veien til legen til datteren min, og fordi vi må ta tog tidlig på morgenen for å komme oss til fastlegen. Tog er så dyrt, og går ikke buss så tidlig her vi bor til fastlegen i en annen kommune. 

Du har lyst å kjøpe noe til legen? Eller er du bare fryktelig dårlig på å ordlegge deg? 

Anonymkode: 9da41...87c

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du har lyst å kjøpe noe til legen? Eller er du bare fryktelig dårlig på å ordlegge deg? 

Tror du må skylde på den lite fleksible hjernen din.

Anonymkode: ed4a3...1fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må bare være frekk du? Wtf.

Ts, den pleier å komme på morgenen. 😊

Anonymkode: aea73...278

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ts har lyst til å kjøpe noe til datteren når de er på vei til legen, var det så vanskelig å skjønne?🤨

Anonymkode: 8a9b7...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ts har lyst til å kjøpe noe til datteren når de er på vei til legen, var det så vanskelig å skjønne?🤨

Anonymkode: 8a9b7...2b8

Ts ønsker å kjøpe noe til legen til datteren. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ser at forventet overføring er den 19. April. Altså på mandag. Tror dere trygden kommer inn på morgenen den dagen eller utover på ettermiddagen/tidlig kveld? 

Hos meg har uføretrygden alltid kommet mellom 07 og 08 dagen den skal komme. 

Anonymkode: a3ae4...bfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 10.53):

Pleier å ha det på kontoen når jeg våkner ca kl 7. Sjekker mens jeg er i senga 😅

Anonymkode: c264c...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...