AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Del Skrevet 17. april 2021 Hei! Jeg (K25) lurte på om det er noen som har erfaringer rundt måltidserstattere av typen pulver shakes? Brukte selv Herbalife da jeg var 13 år (var veldig overvektig), men husker ikke noe som helst av hva jeg gjorde/hvor mange måltider jeg erstattet/mellomåltid/hvordan jeg gikk fra shakes til vanlig mat igjen. 😅 Ble på det tidspunktet normalvektig og klarte å holde meg normalvektig, inntil rundt 2-3 år siden. Har de siste 2-3 årene gått sakte men sikkert opp i vekt. Har de siste 3 månedene klart å redusere vekta noe med grep i kostholdet og treningen, men det "lille verste" sitter godt enda. Da er det snakk om 5 kilo +/-. Er så usikker på dette nå som jeg er litt eldre, fikk jo hjelp fra fastlege og foreldre som ung. Så erfaringer tas gledelig i mot 😀 Det skal sies at jeg ikke er overvektig nå, men ligger på den mer lubne siden. Er kun 157 cm, så de ekstra 5 kiloene vises godt 😅 Anonymkode: c1abd...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 17. april 2021 #2 Del Skrevet 17. april 2021 Du går raskt ned, blir lei, går raskt opp og gjerne ett par kg ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. april 2021 #3 Del Skrevet 17. april 2021 Ingen erfaring, men nyere studier viser visstnok at slike kurer har god effekt for de med mye overvekt, gitt at de greier å fortsette med et nytt kosthold etter pulverkuren. De har fått et ufortjent dårlig rykte. Det skader jo ikke å prøve, bare vær obs på kostholdet ditt ETTER kur også så du ikke fyker rett opp igjen. Jeg har ikke prøvd, forstår ikke at det er mulig å holde ut hvis man ikke MÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Del Skrevet 17. april 2021 Det handler alltid om hva du klarer holde ut og hva som motiverer Anonymkode: e4d28...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Del Skrevet 17. april 2021 Spør jo ikke om jeg klarer å holde ut eller ikke, ei heller motivasjonen. Jeg vet at det ikke blir noe problem for meg å "overholde" denne dietten for en periode. Det jeg er nysgjerrig på er erfaringer rundt dette. Vil gjerne høre fra noen som faktisk har gått på pulvershakes for å blir kvitt de siste "verste" kiloene 😊 -TS Anonymkode: c1abd...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør jo ikke om jeg klarer å holde ut eller ikke, ei heller motivasjonen. Jeg vet at det ikke blir noe problem for meg å "overholde" denne dietten for en periode. Det jeg er nysgjerrig på er erfaringer rundt dette. Vil gjerne høre fra noen som faktisk har gått på pulvershakes for å blir kvitt de siste "verste" kiloene 😊 -TS Anonymkode: c1abd...e53 Du er jo selv en av suksess historiene. Gratulerer med å holde vekten. Jeg har prøvd pulver, men greide ikke å holde ut. Noka (?) har middager som er ganske gode. Så det kan være greit å prøve de? Jeg kjenner mange som tar seg en kur før ferier og etter ferier, for pyntekiloene. Det virker for de, men de holder jo ikke kiloene av over tid. Anonymkode: 36c73...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg gikk ned 20 kg med Noka. Elsket sjokolade drikken da jeg blandet den med skummet melk. Men jeg ble forstoppet og fikk mye luft i magen og tarmproblemer pga jeg spiste ikke og bare drakk Noka. Så det er ikke så digg da. Fikk store magesmerter og måtte på sykehus engang pga det. Unner ingen det. Anonymkode: 1b938...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Del Skrevet 19. april 2021 Man får trent disiplinen, det er tøft å leve på shakes, og så venner du magesekken til å romme mindre så du blir fortere mett. Jeg liker periodisk faste, da hopper du over frokost og kveldsmat, i begynnelsen tar jeg en shake til frokost/kvelds før jeg venner meg til det. Først et par rene shake dager, så shake til frokost/kveld og normal middag og lunsj og så dropper jeg alt av shake og er på periodisk faste alene (halvererer karbonhydratene åså) Aldri prøvd å leve på shakes lengere enn 5 dager. Blir svimmel og dårlig. Du har ikke så mye å ta av da Dette går kjempe fint! Jeg har litt mer enn deg da, la på meg noen korona kiloer 😄 Gikk ned 35 kg på den måten men starteer opp igjenn nå for å gå ned 10 kg. Dette var mest effektivt for meg, fordi de siste kiloene sitter så hardt på og klamrer seg fast enda mer om man sulter seg for mye Men du må kjenne på hva du liker og om det funker for deg. Anonymkode: 08bcc...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå