Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 (endret) Her kan vi komme med tanker og synspunkt. Jeg skal bli med på den i dag. Fra 14:00 til 17:00 på Nrk og Nyhetskanalen. Snufselommetørklær står klare. https://www.nrk.no/urix/slik-blir-prins-philips--bisettelse-1.15453009 Endret 17. april 2021 av Hoppetaujenta 3
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2021 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2021 Nesten hundre visninger, men ingen skal se på om et kvarter?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Skal se på i bakgrunnen Anonymkode: 8afff...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 Skal nok se 30 minutter- times tid før jeg er ferdig med vakta mi. Sitter på jobb på tomt hotell, så 😅 Anonymkode: 7a9eb...6dc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 bare meg som irriterer meg over all denne snakken istedenfor å høre musikken og få forklaringer om hva som skjer på Windsor? Synes også musikken vi dog hører i bakgrunnen er altfor lystig til å være begravelsesmusikk,, Anonymkode: 8afff...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #9 Skrevet 17. april 2021 Hvorfor går ikke Eugenie, Beatrice og Zarah Tindall i prosesjonen bak kista? Alle de andre mannlige barnebarna er jo der? Om det er fordi de er damer, så går jo Prinsesse Anne der? Anonymkode: 8afff...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Skrevet 17. april 2021 Jeg ser på. Litt avsporing, men jeg savner gode gamle Kjell-Arne Totland. Han var så fin. Er litt facinert over han som tok over, Trond Norén Isaksen. Han er flink han også, men fokuset mitt blir litt borte da blikket hele tiden dras mot sveisen hans. Nei, nå var jeg slem altså Anonymkode: 4cb17...0bd 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Skrevet 17. april 2021 Jeg ser på - elsker alt som er kongelig🙌🏻 Synest det er en flott og verdig seremoni og det har hele veien vært detaljer som hyller Prinsen. Meeeeen, han der presten hørest ut som om han kjeder seg - forventer ikke akkurat sang og dans, men han er noe monoton😬 Anonymkode: 77eae...350 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #12 Skrevet 17. april 2021 Hva var det greiene med sjømonstre som presten rablet i vei om?🥴 Anonymkode: 953a6...3cc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #13 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): bare meg som irriterer meg over all denne snakken istedenfor å høre musikken og få forklaringer om hva som skjer på Windsor? Synes også musikken vi dog hører i bakgrunnen er altfor lystig til å være begravelsesmusikk,, Anonymkode: 8afff...1d5 Nei, jeg blir rett og slett frustrert. Et par av stykkene som ble spilt er av mine favoritter, og denne intetsigende tjatringa var unødvendig. Særlig også siden Prins Philip selv hadde laget spillelista, da syns jeg godt de kunne holdt kjeft av respekt for den avdøde. Anonymkode: 3d62b...9a0 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #14 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ser på - elsker alt som er kongelig🙌🏻 Synest det er en flott og verdig seremoni og det har hele veien vært detaljer som hyller Prinsen. Meeeeen, han der presten hørest ut som om han kjeder seg - forventer ikke akkurat sang og dans, men han er noe monoton😬 Anonymkode: 77eae...350 Dem er jo noget stive i det landet da. Anonymkode: 4cb17...0bd 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #15 Skrevet 17. april 2021 Synes det var en flott og høytidelig seremoni på tross av Korona-restriksjoner, men åå jeg fikk vondt av å se dronningen sitte helt for seg selv. ❤️ Anonymkode: 9d4d6...894 17
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2021 Forfatter #16 Skrevet 17. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): bare meg som irriterer meg over all denne snakken istedenfor å høre musikken og få forklaringer om hva som skjer på Windsor? Synes også musikken vi dog hører i bakgrunnen er altfor lystig til å være begravelsesmusikk,, Anonymkode: 8afff...1d5 Jeg tenkte litt på de syv dvergene på vei til jobb i gruva et øyeblikk og ja, det var litt underlig lystig syns jeg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor går ikke Eugenie, Beatrice og Zarah Tindall i prosesjonen bak kista? Alle de andre mannlige barnebarna er jo der? Om det er fordi de er damer, så går jo Prinsesse Anne der? Anonymkode: 8afff...1d5 Vet ikke. Alle kunne jo ikke gå der, da hadde det blitt mange og de skulle tone det ned, så det var kanskje nøye designet? Sikkert ikke plagsomt å få gjemme seg litt i bakgrunnen, istedenfor å måtte stå enslig i oppmerksomhetens lys og kameralinser. Jeg likte at Philip hadde fått alt som han ville. Flott at man kan bestemme slikt selv og ikke må underkaste seg for alt som er "større", regler og plikter. En begravelse er ens egen og men bør få det som man vil da, en siste gang. Sekkepipespilleren var sterk for min del. Tror denslags har stått sterkt representert i hans og deres liv og når han snudde og gikk sakte ut...musikken ble svakere og svakere, for så å bli borte...et følsomt øyeblikk for Hoppen. Ja, og selvsagt den lille damen som nå står helt alene uten sin klippe. Jeg føler med henne...stakkars. Endret 17. april 2021 av Hoppetaujenta 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #17 Skrevet 17. april 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg blir rett og slett frustrert. Et par av stykkene som ble spilt er av mine favoritter, og denne intetsigende tjatringa var unødvendig. Særlig også siden Prins Philip selv hadde laget spillelista, da syns jeg godt de kunne holdt kjeft av respekt for den avdøde. Anonymkode: 3d62b...9a0 Var det på NRK de skravlet? På TV2 holdt de heldigvis munn hele tiden. 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ser på. Litt avsporing, men jeg savner gode gamle Kjell-Arne Totland. Han var så fin. Er litt facinert over han som tok over, Trond Norén Isaksen. Han er flink han også, men fokuset mitt blir litt borte da blikket hele tiden dras mot sveisen hans. Nei, nå var jeg slem altså Anonymkode: 4cb17...0bd Synes egentlig Isaksen har mer fagkunnskap, Totland tok jeg ofte i faktafeil. Nå er jeg riktignok over snittet interessert i de kongelige. Anonymkode: 6170d...52b 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #18 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor går ikke Eugenie, Beatrice og Zarah Tindall i prosesjonen bak kista? Alle de andre mannlige barnebarna er jo der? Om det er fordi de er damer, så går jo Prinsesse Anne der? Anonymkode: 8afff...1d5 Mener jeg har lest at Philip har spurt hver enkelt av de som går bak der selv, og at de derfor har valgt å følge hans ønsker. Tror det var et maks antall, så det er kanskje derfor jentene ikke går der? Var tungt å se dronningen sitte alene idag. Også var det trist å se på Charles. Han så helt knust ut, og skjønner sikkert at nå faller snart alt ansvar på ham. Anonymkode: 3ec33...b45 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #19 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det på NRK de skravlet? På TV2 holdt de heldigvis munn hele tiden. Anonymkode: 6170d...52b Ja, prøvde å switche over på TV2 innimellom, men synes de skravlet like mye der, for ikke å snakke om all reklamen... Anonymkode: 8afff...1d5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #20 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det på NRK de skravlet? På TV2 holdt de heldigvis munn hele tiden. Jeg så ikke på Tv2, men på NRK var de stille gjennom hele bisettelsen. Synes ikke det var noe særlig skravling før seremonien heller, de snakket stille og rolig og guidet seerne gjennom hva som skulle skje. Synes de var flinke, jeg. Anonymkode: 9d4d6...894 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå