AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 I en periode nå har jeg og samboer hatt det litt tøfft. Vi har opplevd mye påkjenning pga en livskrise. Det roet seg.. jeg har blitt mamma og fått fødsel depresjon og vært veldig vanskelig til tider. Vært ekstremt sjalu og helt rar. Nå har jeg behandling og han har gjort alt med baby og tatt seg av meg men vært lei. Jeg har begynt med medisiner og føler meg mye bedre. Og har god psykolog og hjelp fra helsesøster. Jeg var sikker på at han må ha gått lei meg, men istedenfor virker han til å elske meg mer. Igår kveld sa han at han sier for sjeldent han elsker meg,og pratet i en time om hvor mye han elsker meg og skal aldri forlate meg og var helt på gråten. Hele kvelden lå han og klemte meg og vi hadde sex og han lurte på hvordan han kunne gjøre det bedre for meg i sengen. Og hvor mye han synes jeg er tiltrekkende og gjør han glad. Jeg synes det kom så voldsomt mye ut. Men ble jo veldig rørt da. Han sier han ikke er flink å vise følelser og jeg er den første han har elsket og vært i seriøs forhold med. Jeg vet han er ikke flink å vise følelser men han er der for meg hele tiden. Jeg ble så glad men føltes nesten som han snakket om han skulle dø snart eller noe. 😂 Jeg ble så satt ut. Kan det være noe galt? Han har garantert ikke vært utro for han er hjemme med meg 24/7.... Anonymkode: 7f90a...735 2
Cocogirl Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Ingenting er galt, han viser bare at han er der for deg uansett hva 😊 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 For en fin fyr. Ikke let etter feil, bare nyt det ❤ Anonymkode: e824c...d93 11
Tradegy Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Herlig at du har fått hjelp, først og fremst! At du blir usikker, handler bare om ulike kjærlighetsspråk 🙂 (Jeg fikk den samme knekken i 2011, men oppfølgingen var null. Mitt forhold raknet etter 12 år. Jeg blir så glad når det ordner seg for andre hvor fødselsdepresjon har herjet)❤❤❤ 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Så flott at han skjønner at han må bidra til kommunikasjonen deres ❤ Anonymkode: 9a0ed...8be 1
CorvusCorax Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 (endret) Godt å høre du får hjelp - det høres ut som selvfølelsen din er på bunn når du begynner å spekulere i om han skal dø - istedenfor å ta til deg ordene og forstå at du er elsket! Du er elsket - du har like mye rett på kjærlighet som alle andre. ❤️ Endret 17. april 2021 av CorvusCorax 3
Gjest ABM Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 Han har nok bare sett hvem du er gjennom krisen, og han liker det han ser...og han ser mye klarere sin egen rolle i det hele. Du har fått deg en Mann du, skulle alle kvinner hatt, kos deg!:)
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 Kanskje han er lettet og glad for at det har snudd til det bedre igjen?😊 At han plutselig ble litt overveldet av at det fine dere har, både parforholdet og den lille familien, at det er så dyrebart og viktig for han. Og glad for at du har fått hjelp og sikkert føler deg bedre og litt mer som deg selv igjen? Han høres ut som en fin fyr ❤ Anonymkode: fdd34...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #9 Skrevet 17. april 2021 Høres ut som har dårlig samvittighet for noe han enten har gjort eller tenkt på. Anonymkode: c630b...772 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Skrevet 17. april 2021 Legg vekk mistenksomme følelser og tanker. Nyt det 🥰 du betyr utrolig mye for han, han elsker deg og ønsker av hele sitt hjerte at du vet det. Han sier han ikke er god med ord og følelser, men nå bretter han ut alt han har for deg. Det fortjener du 🧡 Anonymkode: 000b0...04c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå