AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Det er noen som av en eller annen grunn velger og ikke følge meg tilbake. Fremmede er jo en ting, men familie? Ville dere bare slettet dem? Er det noen av dere som gjør likedan? Som ikke følger tilbake mener jeg. Hva er i så fall grunnen? Anonymkode: bad07...e5c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Jeg følger ikke søsteren min tilbake. Har null interesse for hva hun driver med. Anonymkode: 606d3...27d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Jeg følger ingen jeg. Men haugevis som følger meg. Ikke skjønner jeg hvorfor, har aldri lagt ut en eneste ting der. Bruker det bare til å se på diverse humorkontoer og slikt. Anonymkode: 22f6f...7fc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Det er mange som rett og slett ikke er så opptatt av SoMe. Ingenting å bry seg om. Anonymkode: 9ad05...91f 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Det tok år og dag før søstera mi la meg til. Hun er sjelden i SoMe. Anonymkode: 3c6e8...a93
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Har en person blant svigers som er kriminell og som ikke står til ansvar for flere alvorlige handlinger. Vedkommende sin følge-forespørsel overser jeg. Sånn ellers er det generelt litt forskjell på Insta og Facebook. Mye kommunikasjon føregår på sistnemnde og da er det viktigere å ha tilgang på de det. Insta er sekundært. Andre i samme slekt er jeg hellet ikke følger av på Insta. Vi har så ulike verdier at det er ikke noen vits. Anonymkode: 68f54...105
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 Er det virkelig noen som sitter og avstemmer dette, og gjør opp et regnskap??? Har sikkert mange av venner og familie jeg ikke følger, rett og slett fordi jeg ikke er så opptatt av alt av sosiale medier, men selvfølgelig aksepterer de som legger meg til. Liker best å følge med på mat- og reisekonti, og gidder ikke få feeden full av andres privatliv, unger, eller hunder. På facebook kan jeg i alle fall bare blokkere, uten at de merker det. Tenker at om noen sitter og er fornærmet over dette, så bør de kanskje komme seg mer ut i det virkelige liv. Anonymkode: dc354...ad9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå