Gå til innhold

Laste ned ting til Sims 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å følge opp en annen tråd her, men det gikk ikke så bra.

Vet jo at mange av dere kan dette med å laste ned ting...

Så hva gjør jeg? Har vært inne på sims Resource, de har lagret seg i en mappe som heter sims downloads...

Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk de ut med winzip eller winrar. Jeg pleier å legge det jeg laster ned i en mappe rett på skrivebordet og med winrar eksporterer jeg dem til downloads som ligger under sims 2 sin mappe. Deretter spiller jeg spillet og handler det jeg vil at de da skal handle. Klær i motebutikken, utstyr til hjemmet på vanlig måte.

Skrevet

Fikk litt hjelp av en kompis - vips så fikk jeg det til! :)

Skrevet

Hvordan der de ut når de er pakket ut da? Som vanlige gule mapper eller noe annet?

Skrevet

Ja...?

Jeg bare gikk på åpne i zippet versjon eller noe, så trykket jeg på å åpne igjen. Da spurte maskinen om jeg ville laste de ned (firkanten så da veldig simsaktig ut) og så trykket jeg ok. Så ble alt eksportert til spillet

Skrevet

Hos meg blir alt ugyldig :( Nå gir jeg opp snart altså! Takk alikevel for at du prøver å hjelpe :)

Skrevet

Men hva gjorde du før det da? Hvor ligger de?

Jeg hadde masse ikoner som symboliserte ting jeg hadde lastet ned, men fikk bare opp ca halvparten, ikke gi deg.

Når jeg laster ned legger de seg i Sims Downloads som ikke er den samme mappen som Sims Downloads under Sims-mappen hvor spillet etc ligger.

Så høyreklikker jeg og trykker på "åpne i" og velger zippede mapper.

Da legger den seg i en ny mappe som åpner seg av seg selv. Er det en "vanlig" ikon som f.eks. viser at det ligger en tegning der kan filen ikke åpnes, da går jeg bare tilbake. Men får du opp en firkant med noe som likner et menneske over som er grå, da kan du åpne. Da bare dobbeltklikker du. aksepterer at den lastes ned/transporteres til spillet og så trykker du ok.

Husk at Sims må være avslått men du holder på, men det bør maskinen også gi deg beskjed om

Skrevet

Det er det jeg gjør, men filene blir ikke grå med den pakken og simlignende. Den blir bare ugyldig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...