AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #1 Skrevet 17. april 2021 Midt oppi alle problemer og annen elendighet tenkte jeg at det kunne være litt morsomt å dele morsomme øyeblikk man har hatt sammen med sin bedre halvdel, enten det er noe dere har gjort, opplevd, sagt osv. Jeg kan begynne med et tilfelle for noen år siden, da disse "vinke-TVene" kom på markeder. Disse TVene hvor man kan skifte kanal osv. ved å veive hendene rundt. Jeg så for meg hvordan det ville ha sett ut utenfra, om man så inn hos flere folk på en gang i en blokk, hvordan alle satt foran hver sin TV og lot armene gå i øst og vest samtidig. Det vakte munterhet. xD OK, deres tur. Anonymkode: 105d9...bde
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #2 Skrevet 17. april 2021 Ikke det, nei. Trist. Anonymkode: 105d9...bde
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 Jeg forstår ikke helt hva du mener, for du har jo ikke delt noe morsomt som din bedre halvdel har gjort? Du skrev om vinke TV Anonymkode: fceb2...646 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Har ventet over 27 måneder på at UDI skal saksbehandle søknaden min hos UDI!!! Begynner å bli deprimert! Anonymkode: 517bc...629
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Tviler på at dette blir årets tråd. Anonymkode: 04c5f...da2 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 Vi hadde omgangssyke og diaré samtidig. Det var ganske morsomt. Kun ett bad, sprutskjetta sto samtidig. Ler og rister på hodet nå, fy f. Anonymkode: b6c50...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du mener, for du har jo ikke delt noe morsomt som din bedre halvdel har gjort? Du skrev om vinke TV Anonymkode: fceb2...646 Gjort, sagt eller opplevd, hva som helst som gjør at dere har ledd sammen. Mulig at det ikke kom tydelig nok frem. Og det var det jeg forestilte meg som jeg delte med min bedre halvdel som skapte munter stemning der og da. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tviler på at dette blir årets tråd. Anonymkode: 04c5f...da2 Anonymkode: 105d9...bde 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 Da jeg satt og ventet i bilen mens kjæresten min var inne på butikken for å kjøpe mat. Da han kommer ut går han rett mot en fremmed bil og åpner døren og skal til å sette seg inn i bilen. Mens jeg satt noen meter unna og fikk med meg alt. Jeg tutet på han før han rakk å sette seg inn i bilen. Stakkar, han ble så flau. Men morsomt for meg Anonymkode: 432d5...599 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #9 Skrevet 17. april 2021 Han klagde på at han hadde et hår i munnen, og forsøkte å trekke det ut. Han skjønte ikke helt hvorfor han ikke fikk tatt det ut til han så at han dro håret fra hodebunnen min. Vi dater forresten. Langt hår og intimitet altså. Anonymkode: 32471...22b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå