sensommer brud Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Jeg skal kjøpe pen til å skrive på bordkortene med. Kortene er ganske store og i litt tykt papir. Hadde tenkt å skrive med sølv eller svart, men er helt lost når det gjelder hva slags penner som gir pent resultat. Kan noen hjelpe? :klø:
Lassie Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Hvis du skal ha litt tykk skrift, så ville jeg ha skrevet først med blyant og brukt kalligrafitusj til å fylle i bokstavene med. Det har jeg gjort da jeg lagde prøve-bordkort. Ellers ville jeg nok kjøpt litt tykkere sølvtusj eller svart permanent marker, synes iallfall det blir finere med tykkere skrift enn smal penn.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Om du behersker å skrive med fyllepenn så kan det bli veldig pent. Fås med forskjellig bredde på spissen og forskjellig blekk.
Blueberry Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Alternativt hvis du vil ha vanlig skrift så er gelepennene veldig gode å skrive med.
lillesky Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Jeg har en penn som det alltid blir fin skrift av. Den heter Pilot Signpen, sånn som kjendisene har til å skrive autografer med, faktisk. Min er svart, vet ikke om den finnes i flere farger. Du kan jo sjekke den på bokhandleren? De har helt sikkert noen gode forslag i en bokhandel iallefall. Også er den sikkert god å skrive mye med.
sensommer brud Skrevet 31. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2005 Takk for svar. Skal forhøre meg i bokhandelen om de ulike forslagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå