Gå til innhold

Pen som skriver pent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe pen til å skrive på bordkortene med. Kortene er ganske store og i litt tykt papir. Hadde tenkt å skrive med sølv eller svart, men er helt lost når det gjelder hva slags penner som gir pent resultat. Kan noen hjelpe? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha litt tykk skrift, så ville jeg ha skrevet først med blyant og brukt kalligrafitusj til å fylle i bokstavene med. Det har jeg gjort da jeg lagde prøve-bordkort.

Ellers ville jeg nok kjøpt litt tykkere sølvtusj eller svart permanent marker, synes iallfall det blir finere med tykkere skrift enn smal penn.

Skrevet

Om du behersker å skrive med fyllepenn så kan det bli veldig pent. Fås med forskjellig bredde på spissen og forskjellig blekk.

Skrevet

Alternativt hvis du vil ha vanlig skrift så er gelepennene veldig gode å skrive med.

Skrevet

Jeg har en penn som det alltid blir fin skrift av.

Den heter Pilot Signpen, sånn som kjendisene har til å skrive autografer med, faktisk. ;) Min er svart, vet ikke om den finnes i flere farger.

Du kan jo sjekke den på bokhandleren? De har helt sikkert noen gode forslag i en bokhandel iallefall.

Også er den sikkert god å skrive mye med. :)

Skrevet

Takk for svar. Skal forhøre meg i bokhandelen om de ulike forslagen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...