AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hvis vi snakker om noe- så er hun ALLTID uenig i det jeg sier. - til og med når jeg vet hun mener det samme. Beste måten å slippe å bli motargumentert på er å få styrt dit samtalen slik at hun sier det selv. Er så SLITSOMT.... tips til å håndtere slike personer... Anonymkode: 2d45f...189
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Ikke bruk tiden din på sånne personer. Anonymkode: f3cef...fc5 1
Suma Skrevet 17. april 2021 #3 Skrevet 17. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke bruk tiden din på sånne personer. Anonymkode: f3cef...fc5 Man har på en måte ikke så mye valg dersom man jobber tett med en slik person. Ingen gode råd, men har en slik på min jobb også. Tror han gjør det for å virke viktig🙄 Endret 17. april 2021 av Suma 1
Isabella Moon Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 "Da er vi uenige, da". "Da får vi være enige om å være uenige" "Jeg er uenig med deg der" "Det er jeg ikke enig med deg i, så der står jeg" "Da ser vi ulikt på saken, og det er jo greit nok" "Du har din mening og jeg har min, sånn er det" "Jeg mener noe annet, sånn er det med den saken". Bare konstater at du har din mening og at dere er uenige, og så dropper du diskutere mer med personen. Sånne mennesker lever for å kverulere og sette andre på plass. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #5 Skrevet 17. april 2021 Hun er vel lei av gjengen som sitter og tjater og jatter med og har lyst på litt friskere meningsutvekslinger og interessante samtaler. Spiller djevelens advokat. Anonymkode: 8ce31...be5 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Skrevet 17. april 2021 «Åja syns du det» og bare snakk videre. Ikke la sånne personer styre samtalen Anonymkode: 8fdb7...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis vi snakker om noe- så er hun ALLTID uenig i det jeg sier. - til og med når jeg vet hun mener det samme. Beste måten å slippe å bli motargumentert på er å få styrt dit samtalen slik at hun sier det selv. Er så SLITSOMT.... tips til å håndtere slike personer... Anonymkode: 2d45f...189 Hadde det på samme måte. Alltid i møter foran sjefen. Jeg sluttet, orket ikke kjerringen. Anonymkode: 6e5c6...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå