Gå til innhold

jeg er så lei av damer som skal oppføre seg som "mamma" !!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva er det med damer og begynne med råd hele tiden det kommer til menn? ikke ALLE, men veldig mange. jeg vil holde alt for meg selv nå, for rådene står jo i kø så fort jeg sier at jeg liker noen. Aller aller verst er de mest bitre som ikke fikk så mye, som jeg føler bare sitter og venter på at deres deprimerende og kjipe sannhet blir min realitet også. Men til alle som evt er slik, vet dere hva ? Jeg kommer ikke krypende tilbake og sier "du hadde rett" slik at du kan si "det var det jeg sa" . Jeg ser ikke opp til dere!! Og det at ting gikk galt for deg, trenger ikke bety at det gjorde for meg. Jeg er så lei av slike "erfarne" damer, som ALLTID skal fraråde å leve livet. 
Aner dere hvor patetisk det er med den "nei! jeg gjorde det ikke gjør samme feil som meg" , ikke sikkert du gjorde feil en gang, jeg har kanskje bare andre utgangspunkt. 
Jeg vil gjre det jeg vil, ha det gøy, uten å få deres psykiske problemer smittet over på meg! Jeg forstår at noen menn velger å være single, slik kakling som  det faktisk blir på mange kvinner. (igjen, ikke alle kvinner). Hilsen kvinne, som vil leve livet sitt i fred, og ikke gidder gnålet til dere bitterkjerringer

Anonymkode: 4e62b...823

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke stort av.

Anonymkode: 00289...868

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette skjønte jeg ikke stort av.

jeg vil leve i fred. uten sånne kjærringer som skal komme med råd og erfaringene sine. disse som fraråder andre å leve livene sine. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare viser 10% av det du viser i innlegget ditt så kan jeg godt forstå at folk blir bekymret for deg og med det kommer mamma oppførselen, det høres jo ikke ut som om du har det greit med deg selv.

Anonymkode: dd342...24d

• Liker 19
Skrevet

Ble helt rør i hodet av å lese alt du skrev..

Prøv å ha litt avsnitt når du skriver sånn at man klarer å forstå :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg vil leve i fred. uten sånne kjærringer som skal komme med råd og erfaringene sine. disse som fraråder andre å leve livene sine. 

Jeg ble ikke mye klokere av dette. Kan du komme med konkrete eksempler?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ble ikke mye klokere av dette. Kan du komme med konkrete eksempler?

Alt dette jævla maset om "tenk deg om" og jeg føler noen holder meg i bånd mens de lener seg bak. IKKE lev. Mens de selv gjør feil etter feil. Tror de at de er forbiler og at jeg beundrer dem? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du roter deg inn i som gjør at de føler de må gi deg råd?
Kanskje du kan prøve å følge de?

Anonymkode: 3d212...e9d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt dette jævla maset om "tenk deg om" og jeg føler noen holder meg i bånd mens de lener seg bak. IKKE lev. Mens de selv gjør feil etter feil. Tror de at de er forbiler og at jeg beundrer dem? 

Hvem er disse som maser om dette?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen ganger sier folk «tenk deg om» av en grunn. Ikke for å leke moralpoliti eller styre over deg, men for å advare deg. Det kan være lurt å lytte til andres råd om det er noen du kjenner godt og som vil deg vel.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det du roter deg inn i som gjør at de føler de må gi deg råd?
Kanskje du kan prøve å følge de?

Anonymkode: 3d212...e9d

roter meg ikke akkurat inn i noe. nei du jeg er faktisk kjent som ganske stille og forsiktig jeg NETTOPP fordi jeg følger rådene, mens jeg ser på at andre lever livet. Noen litt vel mye, noen blir uplanlagt gravide, noen får kjønnssykdommer, noen havner i ulykker men det er fordi de gjør ting som de fleste bør skjønne at man er forsiktig med. 
Nei jeg blir rådet til å gå for menn jeg ikke er tiltrukket av. Altså, ingen vet hvem jeg ikke er tiltrukket av, men har opplevd at andre synes jeg bør date mer så kommer de med menn jeg IKKE vil ha og som de såklart ikke vil ha selv. 
Når jeg sier hvem jeg liker så finner de noe feil hele tiden, eller de liker han selv så jeg skal skremmes bort.
Altså folk skal alltid ødelegge følelsen min når det kommer til menn. det er mas om at jeg skal like menn, være mer sånn og sånn, men når jeg først gjør er det bare "nei" og ikke så fryden. jeg vil jo bare ting folk ikke har sett for seg! men hvem skal jeg ta hensyn til? jeg reagerer ikke følelsesmessig slik som de hele tiden heller. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem er disse som maser om dette?

stort sett kvinner........... 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg skjønte jo det iom at du skriver "kjerringer". Men hvem er disse kjerringene?  

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, jeg skjønte jo det iom at du skriver "kjerringer". Men hvem er disse kjerringene?  

mamma, andre voksne slektninger, kvinner på forum, tilfelgivs jeg kan ha møtt på fest eller noe på min alder. 
De gjør jo faen meg ting selv, men skal gi råd til alle andre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

mamma, andre voksne slektninger, kvinner på forum, tilfelgivs jeg kan ha møtt på fest eller noe på min alder. 

Det er ikke så rart at foreldregenerasjonen prøver å gi råd. 

Anonymkode: 86ecc...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du rabler om? 

Anonymkode: a0510...289

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er tenårings-trassen din som får frem morsfølelsen i oss. Sorry. 

Anonymkode: b40c8...f73

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når man skriver et innlegg er det faktisk lov å bruke stor bokstav i begynnelsen av en setning.

Vennligst bruk mellomrom, avsnitt og riktig tegnsetting.

Jeg blir sliten i hodet av å lese innlegget ditt for det er så rotete, og da får jeg ikke tak i hva du egentlig ønsker å formidle.

Anonymkode: 601ec...7ac

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke et råd, men et forslag. Gjør det da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klager du mye? Folk som klager mye eller har konstant negativ vinkling på ting, får ofre råd hele tiden. De skjønner det ofte ikke selv, fordi de ikke klarer se hvordan de blir oppfattet. Så da vinkler de det også negativt og blir provosert. Men de som gir råd, gjør dette bare for å prøve gi en respons på den negative sin oppførsel. Å gi råd til noen som alltid bare er negative er en veldig vanlig respons (uansett om man ønsker hjelpe eller som en prøvelse på utflukt med å gi noe positiv råd for å endre stemningen). 

Er du mye negativ ts?

Anonymkode: a0510...289

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

roter meg ikke akkurat inn i noe. nei du jeg er faktisk kjent som ganske stille og forsiktig jeg NETTOPP fordi jeg følger rådene, mens jeg ser på at andre lever livet. Noen litt vel mye, noen blir uplanlagt gravide, noen får kjønnssykdommer, noen havner i ulykker men det er fordi de gjør ting som de fleste bør skjønne at man er forsiktig med. 
Nei jeg blir rådet til å gå for menn jeg ikke er tiltrukket av. Altså, ingen vet hvem jeg ikke er tiltrukket av, men har opplevd at andre synes jeg bør date mer så kommer de med menn jeg IKKE vil ha og som de såklart ikke vil ha selv. 
Når jeg sier hvem jeg liker så finner de noe feil hele tiden, eller de liker han selv så jeg skal skremmes bort.
Altså folk skal alltid ødelegge følelsen min når det kommer til menn. det er mas om at jeg skal like menn, være mer sånn og sånn, men når jeg først gjør er det bare "nei" og ikke så fryden. jeg vil jo bare ting folk ikke har sett for seg! men hvem skal jeg ta hensyn til? jeg reagerer ikke følelsesmessig slik som de hele tiden heller. 

Deg selv. 

Endret av marleneK92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...