Gå til innhold

Kirkeprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere vanlig printepapir når dere lager kirkeprogrammet, eller bruker dere litt mer eksklusivt papir?

Vi kommer til å låne kopimaskin på min jobb, og der er det jo begrenset hva slags type papir man kan bruke..

Bruker dere vanlig? Jeg tenker at det vanlige kanskje blir litt for tynt, jeg..

Men hvis vi skal ha ca. 100 eksemplarer av kirkeprogrammet, så blir det jo sinnsykt dyrt!! - papir til ca. 3-4kr pr. ark * 100 ark, så blir det faktisk 3-400kr bare for kirkeprogrammet. Det synes ikke vi det er verdt når det finnes salmebøker i kirken...

Men hva bruker dere?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte vanlig papir med farge. Ble, som du sier, litt tynt, men er i etterti veldig glade for at vi ikke investerte så mye i papir. Fine ble de uansett, og de dugde til sitt bruk.

Skrevet

Vanlig hvitt kopipapir, falt meg aldri inn å bruke noe annet enn det. Mer enn godt nok, har ikke vært i bryllup der de har brukt noe annet noen gang

Skrevet

For 100 eksemplarer blir det veldig dyrt med eksklusivt papir. Men det går ann å få ulike kvaliteter av printer papir også. Selv har jeg kjøpt et litt tykkere papir enn det vi vanligvis bruker, og da synes det ikke så godt igjennom. Det kostet meg 140kr for 400 ark på vanlig bokhandel for printer og fotokopieringspapir av tykkelse 130 og fungerer utmerket. :)

Du må huske å sjekke hva slags papir printer/kopimaskin kan ta før du bruker det.

Skrevet

Vi kjøpte 190 g papir på Binders til ca 150,-

Da var det 250 ark i en pakke, så vi fikk brukt disse arka til for- og bakside i sangheftet også.

Gikk helt fint å printe ut dette på laserprinterne vi brukte, men det burde du selvfølgelig sjekke.

Skrevet

Takk for svar!

Da kommer nok vi til å bruke vanlig papir også, måtte bare sjekke om andre også gjorde det - fordi vi er ikke interessert i å bruke masse penger på det. Kirkeprogrammet er tross alt ikke så viktig.

Kanskje vi skal kjøpe en pakke med vanlig kopipapir i rødt? Tror dere det kan bli fint? Vi har jo rød som en slags gjennomgangsfarge pga røde roser. Noen tips til hvor vi får kjøpt det til en billig penge? Hvis ikke så bruker vi vanlig hvitt papir.

Skrevet

Tror du får det ganske rimelig på Binders, i forskjellige tykkelser og farger.

Skrevet
Vi kjøpte 190 g papir på Binders til ca 150,-

Da var det 250 ark i en pakke, så vi fikk brukt disse arka til for- og bakside i sangheftet også.

Gikk helt fint å printe ut dette på laserprinterne vi brukte, men det burde du selvfølgelig sjekke.

Dette gjorde vi også, bare at vi hadde 160 g papir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...