Gå til innhold

Smerter etter å ha fått sæd på øyet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er lov til å le av dette innlegget men jeg trenger også råd. Jeg og sambo testet ut et nytt sexleketøy i kveld og sambo kom (bokstavelig talt) så det suste og jeg fikk en god dæshj med sperm i øyet. I begynnelsen sved det bare litt men nå er det skikkelig vondt, akkurat som om øyet er hovent på innsiden av øyelokket og det er vondt og åpne og lukke det. Er det noen som har fått sperm på øyet noen gang og vet om dette går over av seg selv? Jeg har så innmari lite lyst til å forklare dette på legevakta 😄

Anonymkode: c3d1e...27e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig reaksjon. Det går over av seg selv. 

Anonymkode: db25f...86d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 🥰

Anonymkode: c3d1e...27e

Skrevet

Det er helt vanlig å reagere på sperm i øyet. Det tok veldig mange år før jeg sluttet å reagere på det.

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig, og det går over av seg selv. Jeg blir knallrød i øyet. Det svir. Og det føles som et press på øyeeplet. 

Hos meg går det over dagen etter. 

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det en gang med eksen. Var skikkelig vondt i en dag ca, men så gikk det over😊

Anonymkode: 34ed4...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Som skrevet over - vondt i rundt en dag også går det over. Jeg skylte øyet med saltvann og.

Anonymkode: 0375d...a48

AnonymBruker
Skrevet
krigund skrev (1 time siden):

Det er helt vanlig å reagere på sperm i øyet. Det tok veldig mange år før jeg sluttet å reagere på det.

Så dere fortsatte bare å gjøre det til du ikke reagerte mer? 🙄

Anonymkode: 337ea...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...