AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Del Skrevet 16. april 2021 Kan fastlege hjelpe til å motivere til vektnedgang? Jeg klarer ikke det selv. Er sulten hele tiden. Tenker mye på mat. Har fibromyalgi, jobber 120% men sliter med å klare å trene Anonymkode: ea14a...1f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 17. april 2021 #2 Del Skrevet 17. april 2021 Klart legen kan hjelpe. Snakk med legen din du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #3 Del Skrevet 17. april 2021 Det bør gå bra! Jeg ville fokusert på kostholdet først! Det kan hende du biter av for mye om du både går hardt inn på kosthold og trening samtidig. Jeg er i alle fall slik. Slanker meg, og har gjort det i et par måneder. Men det er nok klokt å snakke med legen om kostholdsråd, samt å finne ut hvor mange kcal du bør spise hver dag. Noe av det viktigste er å ha motivasjon og tålmodighet! Har du det, kan du komme langt! Anonymkode: 74dff...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå