Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er bare 27 år gammel, vi har ikke barn, men hun har veldig hengepupper. Altså de er lange og ganske flate, og hun klager på dem innimellom, men gjør aldri noe med det. Jeg hadde samme problem før, og tok brystløft, og selv om jeg er veldig fornøyd så gjorde jeg det mest for henne fordi vi hadde snakket om det sammen. Men nå har det gått tre år, og hun har fremdeles ikke engang vært til konsultasjon. Vi har god økonomi. Skjønner ikke hva hun venter med, og hun blir sur om jeg nevner det. Føler det urettferdig at jeg gjorde det, og føler at hun "feiget" ut.

Anonymkode: 4e008...786

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samboeren min er bare 27 år gammel, vi har ikke barn, men hun har veldig hengepupper. Altså de er lange og ganske flate, og hun klager på dem innimellom, men gjør aldri noe med det. Jeg hadde samme problem før, og tok brystløft, og selv om jeg er veldig fornøyd så gjorde jeg det mest for henne fordi vi hadde snakket om det sammen. Men nå har det gått tre år, og hun har fremdeles ikke engang vært til konsultasjon. Vi har god økonomi. Skjønner ikke hva hun venter med, og hun blir sur om jeg nevner det. Føler det urettferdig at jeg gjorde det, og føler at hun "feiget" ut.

Dump henne.

Anonymkode: ccaed...057

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun prøver å akseptere seg selv og unngå en unødvendig operasjon? Skjerp deg! 

Anonymkode: ac729...6da

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok ikke lyst til å gjennomgå en operasjon. 

Anonymkode: 2860f...a2a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jøss! Er det så viktig for deg? 

Anonymkode: 852e3...53b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Puppene mine ser ut som vrengte lommer, har grei økonomi men det plager meg ikkje. Kanskje ho synest det er greitt?

Anonymkode: 6e78b...c47

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss! Er det så viktig for deg? 

Anonymkode: 852e3...53b

Ja når jeg gjorde en unødvendig operasjon for hennes del så ja da føles det viktig. Føler meg lurt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Puppene mine ser ut som vrengte lommer, har grei økonomi men det plager meg ikkje. Kanskje ho synest det er greitt?

Hun oppmuntret meg til å gjøre det, og er SÅ fornøyd med hvordan mine er nå. Jeg hadde helt ok pupper før. 

Skrevet

Spør henne rett ut da vel

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun oppmuntret meg til å gjøre det, og er SÅ fornøyd med hvordan mine er nå. Jeg hadde helt ok pupper før. 

Åja, det er koselig da. Kanskje ho berre har det travelt og ikkje får det til å klaffa? Har forsåvidt vurdert eit løft ein gong når det er mindre covid.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager avsporing 😅 men jeg har heller ikke barn men planlegger brystløft i vinter/høst. Og lurer på var det smertefullt ? Hvor lang tid gikk det før de så ok ut? 

du kan jo snakke med henne og spør om hun enda har komplekser for puppene sine? Lede samtalen etter svaret hennes? 

Anonymkode: 88494...3bb

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har fått andre verdier i livet. 

Anonymkode: cf4df...429

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja når jeg gjorde en unødvendig operasjon for hennes del så ja da føles det viktig. Føler meg lurt 

Du får nok bare spørre henne rett ut. Kanskje hun har oppfattet det slik at du valgte å gjøre det for din egen del. Og at hun etter hvert har modnet og heller valgt å akseptere kroppen sin som den er. 

Anonymkode: 8f0b2...465

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beklager avsporing 😅 men jeg har heller ikke barn men planlegger brystløft i vinter/høst. Og lurer på var det smertefullt ? Hvor lang tid gikk det før de så ok ut? 

du kan jo snakke med henne og spør om hun enda har komplekser for puppene sine? Lede samtalen etter svaret hennes? 

Anonymkode: 88494...3bb

Synes ikke det var spesielt vondt, og arrene er nesten ikke synlige lenger. Mine så pene ut med én gang følte jeg, men i begynnelsen var arrene litt tydelige

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere er ganske overfladiske. Du burde ikke operert deg for noen andre enn deg selv. Du kan jo operere det ut igjen hvis du har god økonomi. Naturlig er det beste

Anonymkode: 36046...1c7

• Liker 5
Skrevet

Hvis man først velger å operere noe kosmetisk så må det være for ens egen del, ikke på grunn av en partner. Det blir jo bare helt meningsløst.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som dere er ganske overfladiske. Du burde ikke operert deg for noen andre enn deg selv. Du kan jo operere det ut igjen hvis du har god økonomi. Naturlig er det beste

Anonymkode: 36046...1c7

Jeg har hatt brystløft, ikke innlegg. Når man har komplekser og blir påvirket til å fikse så mener jeg man ikke er overfladisk. Hadde du slengt en slik kommentar til noen som ønsket å fikse veldig utstående ører? Eller andre ting de ble mobbet for eller følte seg mindreverdige for? Skjerp deg.

AnonymBruker
Skrevet

Men fra spøk til alvor...

Kanskje  hun har ombestemt seg, kanskje hun kvir seg, kanskje det ikke er såååå viktig for hun, kanskje og kanskje. Kanskje du bare skal ta det opp med hun.. 

Anonymkode: f32e4...93b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde det for henne ?!  Der er problemet. Hun er halveis fornøyd med seg selv .Nok til å ikke operere.   Ville du gjort inngrepet om hun ikke var i bildet ? 

Jeg har skikkelig underutvikla bryst ! Som en 14 - åring... skikkelig teen...er 45..

Ammet 2 barn også,,,uten at det har påvirket de 😆

Jeg vil ikke legge meg under kniven ( selv om jeg har tenkt tanken 14000 ganger  × 4 siden jeg var 17) ifht silikon. 

Har sett nok av komplikasjoner som kvinner kan få av slikt. Jeg tåler ikke medikamenter, sprøyter og narkoser.  Har opplevd allergiske sjokk ifht slikt gjentatte ganger. Så et fremmedlegeme i kroppen,,absolutt ikke 😆😅 Om det ikke var for det,  så ville jeg vurdert det. ! 

Jeg tenker fornuft,helse og balanse 🙂

Kanskje hun har sine grunner . Du skulle ikke gjort det FOR HENNE! Da blir maktbalansen feil . ,,,, mener hun nå BØR gjøre det samme i retur ? Det virker nesten litt sånn ??? 

Anonymkode: f4085...bd2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...