Gå til innhold

Hvordan få kjæresten interessert i analsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke så glad i en finger inni men nyter når jeg masserer utfor analåpningen. Jeg vil ha ordentlig analsex og ta henne skikkelig der bak. Hvordan varmer man opp for det? Tenkte å begynne med lillefingeren men hun er skeptisk. Hvordan bør jeg gå fram? Slikke kanskje? Vi bør kanskje kjøpe glidemiddel? Ønsker råd og erfaringer.

Anonymkode: 7c593...34d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å press henne 

Anonymkode: 814b9...9e8

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutt å press henne 

Wtf? Jeg presser henne ikke. Vil jo at hun skal nyte.

Skrevet

Respekter at hun ikke vil.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Om ho er med på det og genuint interessert så hadde eg kjøpt små butplugs og brukt dei til å utvida. Type eit sett med sånn 5 stykker (små) i ulike størrelsar.

Anonymkode: 8065b...111

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du vil at hun skal nyte så bruker du det andre hullet og klitoris. Innrøm i deg minste at der er for din egen skyld du ønsker å ha analsex.

Anonymkode: 1871a...b09

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med henne. Spør om det er greit du prøver med lillefingeren forsiktig. At hun når som helst kan si stopp og at du da stopper. Du respekterer henne og ønsker henne alt godt. 

Du kan også nevne at du kan kjøpe fingerkondom eller hanske hvis det er det hun tenker på. 

Husk å bruke god glid!!! 

Min mann prøvde seg forsiktig mer og mer. Jeg synes det var godt men flaut. Vi snakket om det og jeg sa det jeg mente. Vi har veldig god kommunikasjon, så selv om han pushet på og strakk grensen min mer og mer så følte jeg det gikk greit. Nettopp fordi jeg vet at han hadde stoppet hvis jeg hadde bedt han om det, jeg vet han aldri vil meg vondt. 

Sex er mellom to personer. Det skal være godt for begge. Det skal være trygt for begge. Derfor er kommisjonen så utrolig viktig. 

Anonymkode: 03593...253

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da bruker du klitoris og andre erogene soner. Hun er ikke glad i å få noe inn i analen, det skriver du jo selv. 

• Liker 13
Gjest commeilfaut
Skrevet

Som med alle seksuelle preferanser er det noen som ønsker det, liker det, og noen som ikke liker det eller ønsker å prøve. Har man luftet ideen og svaret er negativt er det bare å respektere henne og la det ligge

AnonymBruker
Skrevet

Ville du hatt noe opp i anus selv, ts?

Anonymkode: 25600...099

• Liker 12
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun er ikke så glad i en finger inni men nyter når jeg masserer utfor analåpningen. Jeg vil ha ordentlig analsex og ta henne skikkelig der bak. Hvordan varmer man opp for det? Tenkte å begynne med lillefingeren men hun er skeptisk. Hvordan bør jeg gå fram? Slikke kanskje? Vi bør kanskje kjøpe glidemiddel? Ønsker råd og erfaringer.

Du varmer opp slik du skriver. Du starter massere utenfor , og du skriver hun nyter det. Neste steg er , som du skriver , en lillefinger og masse glidemiddel. Sjansen er stor for at hun vil like det og, siden hun liker massasjen .. men hun er ikke klar for det. Så fortsett med massasjen og vær tålmodig . Det er selvsagt mulig hun aldri vil noe mer, men tålmodighet øker sjansen mer enn mas. Og « ta henne skikkelig der bak» høres litt voldsomt ut. De fleste foretrekker nok forsiktig og rolig analsex , og i selvvalgte stillinger .   Det var mine råd og erfaringer, men er jo ingen ekspert og snakker ikke for alle. 🤷‍♀️

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du vil at hun skal nyte så bruker du det andre hullet og klitoris. Innrøm i deg minste at der er for din egen skyld du ønsker å ha analsex.

Anonymkode: 1871a...b09

Tull. Analsex kan være digg, men mange jenter har « sperrer» . Enig i at noen, spesielt unge og uerfarne menn presser, men fikk ikke det inntrykket av ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som hun er like interessert som deg. Ikke press henne, men hvis hun vil uten å bli presset er det ok. 

Anonymkode: 2373e...c9c

• Liker 7
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da bruker du klitoris og andre erogene soner. Hun er ikke glad i å få noe inn i analen, det skriver du jo selv. 

Men er ikke analen en erogen sone? Hvorfor liker hun og bli massert rundt da i tilfelle? Kan sperren ved og få en liten finger inn være psykisk sperre heller enn mangel på nytelse ? 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ville du hatt noe opp i anus selv, ts?

Anonymkode: 25600...099

Godt spørsmål . De fleste menn digger jo en finger bak, men har sperrer mot og gjøre det. Kanskje de skulle starte med hennes finger først? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Haha....

Her får du ikke mye hjelp 😂 Hvor lenge har dere vært sammen? Alt som har med analsex å gjøre er 90% trygghet og hvis hun ikke engang vil ha en finger der så er det åpenbart en psykisk sperre. Kjøp et sett med (små) buttplugger/leketøy og noe bra glidemiddel. Bruk det FORSIKTIG til å leke med mens du slikker eller noe...

Selvfølgelig skal du ikke tvinge noen men det er lov til å "forsøke å overbevise", mange liker det....

Anonymkode: 6f201...4ec

AnonymBruker
Skrevet

Var selv veldig skeptisk men er glad at typen pushet litt på. I dag har vi anal titt og ofte. Hadde virkelig aldri trodd det. Får mye lettere orgasme når han puler meg bak.Er noen erogene soner som lettere treffes når man får en pikk baki framfor i musa. Men han må ta veldig hensyn og ta det rolig og forsiktig, iallefall i starten. En tynn linje mellom veldig digg og vondt baki der. Synd viss psykiske griller og sperrer skal forhindre kvinner i å oppdage noe som faktisk kan være veldig digg.En fin avveksling fra pikk i mus.

Anonymkode: c966f...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var selv veldig skeptisk men er glad at typen pushet litt på. I dag har vi anal titt og ofte. Hadde virkelig aldri trodd det. Får mye lettere orgasme når han puler meg bak.Er noen erogene soner som lettere treffes når man får en pikk baki framfor i musa. Men han må ta veldig hensyn og ta det rolig og forsiktig, iallefall i starten. En tynn linje mellom veldig digg og vondt baki der. Synd viss psykiske griller og sperrer skal forhindre kvinner i å oppdage noe som faktisk kan være veldig digg.En fin avveksling fra pikk i mus.

Anonymkode: c966f...c4c

Jeg har også opplevd at dama kommer mye lettere analt, men hun liker det av en eller annen grunn "hardere og raskere" også som gjør at det ikke blir lett for meg å holde tilbake når hun blir skikkelig tent og ber meg om å ta henne hardere 😅

Tveegget sverd, men absolutt bra krydder. Det aller meste av sex er "vanlig" men digg en gang i blant....

Anonymkode: 6f201...4ec

Skrevet

Man setter seg ned, med klærne på, også snakker man sammen. 

Sånn finner man ut om dette FAKTISK er noe de involverte vil prøve, og ikke føler seg presset til. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva er stas med å sitte igjen med ødelagt lukkemuskel og prolaps ?  Tenker dere blir tilgodesett med varme tanker når lekkasjene oppstår pga en ødelagt fisering. 🤭

Anonymkode: a2c03...236

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...