AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Del Skrevet 16. april 2021 Hunden min elsker å sole seg, men han har jo et område uten pels på magen hvor han kan bli solbrent, burde jeg smøre han med en solkrem og hvilken kan jeg bruke? Anonymkode: 448e5...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvelin Skrevet 16. april 2021 #2 Del Skrevet 16. april 2021 Kan bruke all solkrem.🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 17. april 2021 #3 Del Skrevet 17. april 2021 Velg en solkrem uten parfyme. De som er beregnet for barn er som regel parfymefri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg har blitt fortalt av veterinær at man ikke bør bruke solkrem for mennesker på hund, heller ikke barnesolkrem. Det er stor forskjell på huden på mennesker og hunder, og det finnes egne solkremer for hunder. Anonymkode: 3002b...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 18. april 2021 #5 Del Skrevet 18. april 2021 no shit😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå