Ella Grisella Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Noen som handler sminke derfra? Jeg har ikke prøvd noe derfra før, men jeg skal nå bestille litt. Er det noe noen vil anbefale meg?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Kam anbefale pudder foundation, tror den heter Hello? Elsker elsker jeg maskaraene og øyeskygge palettene Anonymkode: 3fbf5...79f
H2021 Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Bestiller 90% av all sminken min derfra. Veldig fornøyd med alt sammen 😊 Anbefaler også Hello foundation derfra
Ville91 Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Dagkrem, nattkrem, øyegel, mascara, brynpomade, leppeskrubb og øyenskyggepalettene mine er derfra ❤️ Jeg er SUPERfornøyd. Billig, cruelty-free og bra. Har til og med kjøpt ringer til ørene der, som jeg har i hele tiden. Anbefales.
Me for life Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 Bestiller alt fra MM, elsker produktene dems da de er utrolig gode og billige. Hamstrer på tilbud slik at jeg alltid har det jeg trenger og litt til. Så har så mye derifra nå 😅 Den vannfaste maskaraen er fantastisk for å forsegle vannløslig mascara som ellers smitter av.
Djungelvrål Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Jeg har motsatt erfaring og har ikke bestilt et eneste produkt derfra som jeg har vært fornøyd med, skulle ønske jeg likte det fordi det er jo superbillig og de har stadig halv pris på sminke. Noen som har erfaringer med disse? https://www.makeupmekka.no/produkt/soft-dewy-hydrating-foundation?attr1_id=59 https://www.makeupmekka.no/produkt/cheeky-blush-multi-use?attr1_id=272 https://www.makeupmekka.no/produkt/brow-glue?attr1_id=163 1
Ella Grisella Skrevet 16. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2021 Tusen takk for alle svar! Da blir det en bestilling snart. Gleder meg til å prøve!
Me for life Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 Ella Grisella skrev (7 minutter siden): Tusen takk for alle svar! Da blir det en bestilling snart. Gleder meg til å prøve! De eneste produktene som er lurt å unngå er: Eyeliner blyant - umulig å spisse uten at den knekker. Bambii mascara - kommer altfor mye på børsten, så vanskelig å påføre fint. Brows on a fleek - veldig lite produkt, så blir tom på 1 2 3. (Brow wow pencil er derimot super). 1
flusa Skrevet 17. april 2021 #9 Skrevet 17. april 2021 MM er supert. Elsker nye sheer lipstick, brow pomade, brynspennen,eyeliner,blush, leppe skrubb,leppepomade, øreringene, kostrensen i såpeform, kostene.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Skrevet 17. april 2021 Syns de har mye bra der. For tiden digger jeg de flytende øyenskyggene, strobe blushene og den blush-sticken. Anonymkode: 29d63...cf3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Skrevet 17. april 2021 Tips; Har 50% omtrent annen hver uke, så bestill da. Er veldig fornøyd med maskaraen lashes spa, (3 for 99kr...). Bruker også self tan drops. Anonymkode: fe9f9...3ab
FantasDick Skrevet 17. april 2021 #12 Skrevet 17. april 2021 Nesten all sminken min er fra MM, stor fan! 😅 Elsker soft dewy foundation til hverdags, veldig dewy som den er eller kan mattes med pudder. Bytter på den og TO serum foundation. Ellers bruker jeg highlightpaletten, brow pomade, sugarscrub, rude lips, bronzer, finishing dust, hydrashape concealer og mineral foundation på fast basis. Er også avhengig av 305 3D-kosten! Nettopp bestilt younique paletten + koster, silky touch, jelly glow og flytende øyenskygger. Spent på disse!
Minlillelykke Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 Elsker bryn såpen og brows on fleek pennen. Jeg har min penn i ca en måned, men bruker den kun når jeg skal bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå