AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Del Skrevet 16. april 2021 Hei Noen som har flyttet pga bråkete naboer her? Det har etterhvert utviklet seg til et mareritt med en nabo som spiller høyt hver eneste dag på et eller annet tidspunkt. Søndag kveld eller mandag morgen...pick your choise. Dette er en ungdom og hva foreldrene holder på med skjønner jeg ikke, men det tar aldri slutt Er ikke i toppform fra før og dette begynner å slite på psyken siden det har pågått over flere år. Man kommer hjem fra jobb etter endt uke så går det et par timer så er det i gang i 4-5 timer med pauser. Når man tror det har blitt stille etter en stund så dundrer det på i noen minutter igjen. Anonymkode: 837e1...79e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Del Skrevet 16. april 2021 Nei, ikke ennå, men folk mener at jeg må flytte. Jeg synes bare at det er dumt at de som ikke har gjort noe feil (du), må flytte, og den som er problemet (naboen) blir igjen. Det bør være omvendt. Anonymkode: ff979...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Del Skrevet 16. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ikke ennå, men folk mener at jeg må flytte. Jeg synes bare at det er dumt at de som ikke har gjort noe feil (du), må flytte, og den som er problemet (naboen) blir igjen. Det bør være omvendt. Anonymkode: ff979...37a Ja, enig. Skjønner ikke at det er lov å ikke ta noe som helst hensyn. Anonymkode: 837e1...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Del Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, enig. Skjønner ikke at det er lov å ikke ta noe som helst hensyn. Anonymkode: 837e1...79e Vi har en truende nabo og når man bor i nærheten av en slik person i flere år, ja, da sliter det på psyken. Man blir generelt mer engstelig. Du har sikkert snakket med naboen? Hva slags reaksjon får du? Anonymkode: ff979...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Del Skrevet 16. april 2021 Nei, men vurderer.... Anonymkode: 5dfd1...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #6 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, men vurderer.... Anonymkode: 5dfd1...7ce Er det høy musikk? Anonymkode: ff979...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #7 Del Skrevet 17. april 2021 Vi solgte huset og flyttet etter mange år med en truende nabo. Han var klar over at vi ønsket ro og derfor var han kjapp med å finne frem bråkete verktøy, spille høy, musikk, ruse bilene mm. med en gang vi kom hjem. Stakkar jævler som kjøpte huset vårt 😆 Anonymkode: 02ee5...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi solgte huset og flyttet etter mange år med en truende nabo. Han var klar over at vi ønsket ro og derfor var han kjapp med å finne frem bråkete verktøy, spille høy, musikk, ruse bilene mm. med en gang vi kom hjem. Stakkar jævler som kjøpte huset vårt 😆 Anonymkode: 02ee5...c38 Ehhhhhmm?? Dere informerte ikke kjøperen om det? Anonymkode: ff979...37a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #9 Del Skrevet 17. april 2021 Om det er en ungdom som spiller mye musikk må dere jo si fra til foreldrene. Det er også begrenset hvor lenge det er et problem, ungdommen flytter jo ut etterhvert. Å flytte er dyrt og slitsomt. Hvis jeg trivdes et sted ville jeg ikke flytta kun pga støy, ihvertfall ikke midlertidig støy. Da ville jeg heller brukt noise-cancelling headphones litt oftere. Anonymkode: 4a5ed...77e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Del Skrevet 17. april 2021 Om du flytter, hvordan skal du være sikker på at dine neste naboer ikke bråker??? Anonymkode: 3f536...47b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Del Skrevet 17. april 2021 Flyttet pga høyrøstet alkoholiker-nabo. Og vi var ikke de eneste. Nå eier kommunen hele firemannsboligen, og de som bor i husene omkring har begynt å tenke på å flytte. Det ble sagt at barnefamilier skulle prioriteres de kommunale leilighetene i sameiet, men slik ble det ikke... Anonymkode: c0a48...71a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #12 Del Skrevet 17. april 2021 Nei ikke direkte. Men det er en av årsakene til at vi selger rekkehuset vårt og flytter til enebolig. En ting er lydene til naboene, men jeg er engstelig for hvor mye lyd vi lager som de hører. Hørte i forrige uke nabogården ha sex, og da begynte jeg å lure på hvor ofte våre naboer hører oss... 🙈 Anonymkode: 047fa...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #13 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei ikke direkte. Men det er en av årsakene til at vi selger rekkehuset vårt og flytter til enebolig. En ting er lydene til naboene, men jeg er engstelig for hvor mye lyd vi lager som de hører. Hørte i forrige uke nabogården ha sex, og da begynte jeg å lure på hvor ofte våre naboer hører oss... 🙈 Anonymkode: 047fa...a9a Nabogutten hadde sex. Ikke hele gården. 😂😂 Pervers autokorrekt tydeligvis Anonymkode: 047fa...a9a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #14 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om du flytter, hvordan skal du være sikker på at dine neste naboer ikke bråker??? Anonymkode: 3f536...47b Akkurat. Derfor skjønner jeg ikke at folk, hver gang det er noen problemer med naboen, sier: "Flytt!" Anonymkode: ff979...37a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #15 Del Skrevet 17. april 2021 Bodde på liten hybel ved siden av en som spilte skytespill med HØY lyd hele natta. Det var virkelig forferdelig, type lydtortur. Tok madrassen og la meg på badet. Heldigvis for meg pågikk det siste halvår av skolegangen, så var en lettelse å flytte. Føler med deg. Hvis det ikke blir bedre ved tilsnakk, hadde jeg flyttet. Anonymkode: 166cb...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #16 Del Skrevet 17. april 2021 Vi er i dialog med naboen ang bråk. Det er sønnen til naboen som bråker.... Håper han snart får seg en kjærest, helst på andre siden av landet..... Er flere naboer som er irritert over den støyen. Anonymkode: 06ee6...95b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #17 Del Skrevet 17. april 2021 Herreguuud så konfliktsky enkelte nordmenn er. Der eg kommer frå banker man på døra og ber folk holda kjeft ellers blir det fanden laus. Hørt om nattefred mellom 23~06? Anonymkode: 860f2...bd4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #18 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herreguuud så konfliktsky enkelte nordmenn er. Der eg kommer frå banker man på døra og ber folk holda kjeft ellers blir det fanden laus. Hørt om nattefred mellom 23~06? Anonymkode: 860f2...bd4 Da får du prøve å snakke med vår alkoholiserte nabo, som sier «Dra til helvete, din h***» hver gang du ønsker å si noe til han. Anonymkode: ff979...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #19 Del Skrevet 17. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da får du prøve å snakke med vår alkoholiserte nabo, som sier «Dra til helvete, din h***» hver gang du ønsker å si noe til han. Anonymkode: ff979...37a Den er litt verre. Har du prøvd å ringe politiet når han bråker? Ikkje nødnummer men det andre. Når eg budde i Bergen var det fire aggressive personar som bodde rett over gata, dei tok ut ein boomblaster (cd-spelar) i vindu og spelte på full guffe kvar dag midt i leggetida til barna rundt. INGEN gjorde noko med det. Til slutt var naboane einige om å ringe politiet kvar einaste gong dei bråka og laga kvalm. På dag fire vart huset plutselig raida av politiet. Anonymkode: 860f2...bd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #20 Del Skrevet 17. april 2021 2 ganger. Holdt ikke ut. Anonymkode: 20cc5...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå