Gå til innhold

Erfaring med privat IVF på Medicus Stavanger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen her som har tatt IVF i Stavanger på Medicus og vil fortelle litt om det?☺️ Uansett om det har gått bra eller ikke for dere💕 vi håper vi kan ta privat ivf der senere i år (høst/vinter kanskje) synes det er litt skremmende, men mest spennende💕 har såå lyst å bli gravid nå med samboeren min, er så lei av negativ test gang på gang, vi har prøvd i over 2 år.

Anonymkode: ff819...868

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går dere ikke igang nå, hvis du har sååå lyst å bli gravid? 

Anonymkode: 0bdae...8ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tok kun sædprøve der, resten offentlig.

men de var flinke og grundige når de fant avvik. ☺️

Anonymkode: faf6b...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Så spennende! Jeg har nettopp vært gjennom IVF ved Medicus i Oslo. Fikk starte opp raskt, og hele prosessen gikk veldig bra. De har vel hodebase i Trondheim, så hver gang jeg ringte var det som regel sykepleierne der jeg snakket med. De jobber litt "på tvers" virker det som. 

Utrolig hyggelige folk som virkelig tar seg av sine pasienter! God oppfølging underveis, og følte oss virkelig ivaretatt. Det funket på første forsøk for oss, og har hele 7 embryo på frys hos klinikken😊 Jeg er hvertfall veldig glad for at vi valgte å gå privat! Mitt tips er å bare ta en uforpliktende telefonsamtale i god tid før dere ønsker å starte, for å høre gangen i det. Det er blant annet en del blodprøver og papirer som må på plass som kan ta tid 😊

Anonymkode: cb7a1...e46

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp hatt et forsøk der. Jeg er ikke fornøyd. Likte bedre hausken. 

Følte de aldri hadde tid å svare på spørsmål, og at de hadde dårlig tid på tlf, eller da vi var der.. 

Anonymkode: 1c2e7...1d1

• 3 uker senere...
Skrevet

Pleier de ha lang ventetid? Blir henvist av gynekologen nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...