AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hei, Kjenner jeg blir forbanna på Telia/Get. De har avtale med sameiet så jeg må betale for TV uansett hva jeg gjør. Jeg har aldri fått TV jeg betaler for til å virke. Det står bare Get på skjermen og så går den i svart. De sendte meg en ny boks, denne går også i svart etter å ha startet opp. Hva er dette for noe dritt? Må jeg virkelig betale fullpris for denne dritten så lenge jeg lever her? De klarer jo ikke levere en gang. Anonymkode: bc770...276
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Du kan logge deg inn via app og nettleser. Om du ikke vet brukernavnet ditt, ringer du til de. Teliaplay.no eller noe slikt. jeg har ikke boks fra de, bruker kun via app på Apple-tv, på telefonen, iPaden eller dataen 😅 Anonymkode: edca8...e28 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Skal prøve med app på iPad i stedet, takk for tips! Anonymkode: bc770...276
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Du kan be Telia komme til deg og sjekke hva som er galt. Er det noe galt med Telia sitt utstyr skal du ikke betale men er feilen din så må du betale for tiden de er der. Det høres ut som det er noe feil hos deg og ikke utstyret du har. Har du sjekket at du har koblet det opp korrekt? Anonymkode: 845b5...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå