AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg må alltid tisse etter jeg har hatt sex, ellers har jeg så lett for å få urinveisinfeksjon. Men nå som vi prøver å bli gravide så er jeg redd for at dobesøket bidrar til at sædceller som egentlig burde vært på vei innover, i stedet renner ut.. Jeg prøver å ligge noen minutter etterpå, men blir så trøtt, og MÅ komme meg på do før jeg sovner, så jeg klarer ikke ligge den halvtimen som jeg vet mange sier at man bør. Spørsmålet er; har det noe å si om jeg går og tisser etter sex eller ikke? Anonymkode: 1eeeb...62a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Det har absolutt ingenting å si. Lurt å gå på toalettet etter sex😊 Anonymkode: 1a6e9...060 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Det er vel et kjerringråd som sier at man skal ligge med beina høyt i +/- 15 minutter, men dette er vel ikke forsket på i den forstand. Tror det er lurt å ta et toalettbesøk som man er utsatt for å få UVI. Dessuten, de beste soldatene svømmer fort som fy oppover, så de kommer nok ikke ut selv om du går på toalettet. Husk også at det er 2 hull 😉 skjedeinngang og urinrørsåpning. Lykke til! Anonymkode: 79e58...b2c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel et kjerringråd som sier at man skal ligge med beina høyt i +/- 15 minutter, men dette er vel ikke forsket på i den forstand. Tror det er lurt å ta et toalettbesøk som man er utsatt for å få UVI. Dessuten, de beste soldatene svømmer fort som fy oppover, så de kommer nok ikke ut selv om du går på toalettet. Husk også at det er 2 hull 😉 skjedeinngang og urinrørsåpning. Lykke til! Anonymkode: 79e58...b2c Ja, det er jo nettopp det jeg har hørt. Men så har jeg også hørt det du sier om at de beste svømmerne finner veien uansett😊 Hehe, ja det er jeg klar over😅 Men klarer ikke knipe igjen skjeden når jeg tisser, så da renner det jo masse ut når jeg setter meg på do.😉 Anonymkode: 1eeeb...62a 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har absolutt ingenting å si. Lurt å gå på toalettet etter sex😊 Anonymkode: 1a6e9...060 Godt å høre, for jeg må alltid så innmari tisse etterpå!😅 Pluss at det er noe herk å få uvi🙃 Anonymkode: 1eeeb...62a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Kjøpte meg nettopp denne fordi jeg alltid får uvi etter sex hvis jeg skal ligge i 15-30 min. Så da jeg leste at denne skulle først og fremst hjelpe sædcellene lengre opp men også kunne gjøre andre ting som å gå på do å tisse etter sex uten at de rinner ut så fort man reiser seg opp av sengen. har ikke prøvd den enda da jeg kjøpte den for litt siden og er kommet over eggløsningen nå, men skal prøve den neste syklus om denne ikke går 😊 https://babyplan.no/produkter/eggloesningstest/ferti-lily-befruktningsbeger/ Anonymkode: 5129b...eec
MiaHI Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 Går alltid på to etter sex. Både tisser og presser ut sæd🤪 Ble likevel gravid på første forsøk 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 Jeg går på do og så spyler jeg meg i dusjen etter sex når han har kommet inni meg. Gjør det stort sett med en gang, hver gang. Likevel ble jeg gravid, og det var heller ikke planlagt. Så tror ikke det er det om du går på do etter sex som gjør utslaget for gravid/ikke gravid 😅 Anonymkode: f336a...f7e 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpte meg nettopp denne fordi jeg alltid får uvi etter sex hvis jeg skal ligge i 15-30 min. Så da jeg leste at denne skulle først og fremst hjelpe sædcellene lengre opp men også kunne gjøre andre ting som å gå på do å tisse etter sex uten at de rinner ut så fort man reiser seg opp av sengen. har ikke prøvd den enda da jeg kjøpte den for litt siden og er kommet over eggløsningen nå, men skal prøve den neste syklus om denne ikke går 😊 https://babyplan.no/produkter/eggloesningstest/ferti-lily-befruktningsbeger/ Anonymkode: 5129b...eec Dette må være noe av det rareste jeg har sett 😂😂 Anonymkode: f336a...f7e
Fiffig Skrevet 17. april 2021 #10 Skrevet 17. april 2021 Det skal ikke ha noe å si. Jeg har i alle fall blitt gravid to ganger uten å gjøre noe forsøk på å holde noe inni meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dette må være noe av det rareste jeg har sett 😂😂 Anonymkode: f336a...f7e Rareste? Er jo genialt om man må gå på do rett etter sex og man aller helst hadde ville holde sædcellene litt lengre opp i der. 👍🏻 Anonymkode: 5129b...eec
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #12 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rareste? Er jo genialt om man må gå på do rett etter sex og man aller helst hadde ville holde sædcellene litt lengre opp i der. 👍🏻 Anonymkode: 5129b...eec Haha, eneste det er genialt for, er de som har funnet opp at de kan tjene penger på lettlurte damer 😂 Anonymkode: 3037d...7b6 9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #13 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Rareste? Er jo genialt om man må gå på do rett etter sex og man aller helst hadde ville holde sædcellene litt lengre opp i der. 👍🏻 Anonymkode: 5129b...eec Det er jo ikke genialt. Du tisser ikke ut av skjeden Anonymkode: a8670...cff 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #14 Skrevet 17. april 2021 Tipser aldri etter sex. Snur meg og sover stort sett, har ikke hatt en uvi siden jeg var barn.. Anonymkode: d26e1...ed2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #15 Skrevet 17. april 2021 Altså, jeg spylte skjeden rett etter sex sist jeg ble gravid. Så burde gå greit. Anonymkode: 0bc6d...304
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #16 Skrevet 17. april 2021 Samme problematikk som deg, har likevel klart å få tre barn selv om jeg tisser etter sex. Tar det lang tid å bli gravid anbefaler jeg deg heller å ta en tur til legen enn diverse kjerringråd. Lykke til! Anonymkode: 47ff8...717 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #17 Skrevet 17. april 2021 Jeg går på do og prøver å få ut mest mulig sæd etterpå, da jeg syntes det er sykt ekkelt å våkne opp på natta og være klissete og lukte.. Så sitter lenge på do og vasker meg etterpå, har likevel blir gravid sist på første forsøk og nå uten å forsøke.. Så hvis mannen har svømmere med god kvalitet og det ikke er noe galt med deg så skal ikke det ha noe å si! Anonymkode: 8e14c...24e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #18 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tipser aldri etter sex. Snur meg og sover stort sett, har ikke hatt en uvi siden jeg var barn.. Anonymkode: d26e1...ed2 Jeg tipser alltid om sexen er god. Viktig å betale for god service 😅 Anonymkode: 3037d...7b6 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #19 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kjøpte meg nettopp denne fordi jeg alltid får uvi etter sex hvis jeg skal ligge i 15-30 min. Så da jeg leste at denne skulle først og fremst hjelpe sædcellene lengre opp men også kunne gjøre andre ting som å gå på do å tisse etter sex uten at de rinner ut så fort man reiser seg opp av sengen. har ikke prøvd den enda da jeg kjøpte den for litt siden og er kommet over eggløsningen nå, men skal prøve den neste syklus om denne ikke går 😊 https://babyplan.no/produkter/eggloesningstest/ferti-lily-befruktningsbeger/ Anonymkode: 5129b...eec De sædcellene som ikke klarer å finne frem uten sånne hjelpemidler er ikke sædceller jeg vil skal bli en unge. Anonymkode: ada2c...200 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #20 Skrevet 17. april 2021 Å gå på toalettet og tisse etter samleie kan forebygge urinveisinfeksjoner. Så ja. Anonymkode: 3bb70...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå