AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg tenner sånn på å bli dominert i senga, men har aldri turt å si det til samboeren min. Vi snakker åpent om sex sammen, og jeg tror nok han har en viss peiling på hva jeg liker. Men menn er jo ofte dårlige på å ta hint, så har lyst til å si det til han, men er vel kanskje redd han ikke liker det, eller ikke vil være med på det. Tenker at det kanskje kan gjøre ting kleint mellom oss, eller at han vil føle seg presset til å gjøre ting han ikke har lyst til. Ser for meg at jeg kommer til å bli skikkelig flau om han ikke vil være med på det. Jeg har en grense ved pisking og sånt. Vil bare at han skal si til meg hva han vil ha og hva han vil at jeg skal gjøre. Håndjern og leketøy føler jeg er litt for viderekommende. Hvordan skal jeg gå fram? Anonymkode: d98ed...083 3
SlemUlv Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Vel, du setter det ned, med klærne på, også sier du at dette er vanskelig for deg. At du håper han vil høre på hva du sier, før han tar noen avgjørelse. Også forklarer du ham hva du liker, og hvor du mener grensene dine går. Man kan seff bli avvist, men det kan man med alle typer for forandring i et forhold. 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Det er da enkelt - kjøp ei flaske vin! Et par glass og du tør å si det til han Anonymkode: caf2b...db6 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er da enkelt - kjøp ei flaske vin! Et par glass og du tør å si det til han Anonymkode: caf2b...db6 Hvorfor tror du det? Det å si at man har lyst til å bli dominert, er litt som å si at man har lyst til å være lat, lyst til å slutte å pusse tennene og dusje, lyst til å legge på seg osv. Svært få menn liker submissive kvinner. Jeg forstår godt at hun vegrer seg. Anonymkode: 18098...b83 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil bare at han skal si til meg hva han vil ha og hva han vil at jeg skal gjøre. Men hva hvis det han vil er at du skal dominere han? Vil det være like OK? Sjansen er relativt høy for at det er det han ønsker seg, med mindre han har uttrykket noe ønske om å dominere., Anonymkode: 18098...b83
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor tror du det? Det å si at man har lyst til å bli dominert, er litt som å si at man har lyst til å være lat, lyst til å slutte å pusse tennene og dusje, lyst til å legge på seg osv. Svært få menn liker submissive kvinner. Jeg forstår godt at hun vegrer seg. Anonymkode: 18098...b83 👍Interessant kommentar! Anonymkode: 57d92...05e 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 👍Interessant kommentar! Anonymkode: 57d92...05e 😄det er jo bare sannheten. Kvinner presenterer seksuell underdanighet som om det er guds gave til mannfolk, mens det i virkeligheten er latskap pakket i cellofan med fin sløyfe. Det ligner på de mannfolkene som sier «ja kjære» til alt som har med hus og hjem og unger å gjøre, og dermed unndrar seg å ta ansvar. Anonymkode: 18098...b83 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: 😄det er jo bare sannheten. Kvinner presenterer seksuell underdanighet som om det er guds gave til mannfolk, mens det i virkeligheten er latskap pakket i cellofan med fin sløyfe. Det ligner på de mannfolkene som sier «ja kjære» til alt som har med hus og hjem og unger å gjøre, og dermed unndrar seg å ta ansvar. Anonymkode: 18098...b83 Nå er jeg på Tinder, og der sveiper jeg forbi veldig mange mannlige profiler der det står at de er dominant. Noen få skriver at de er underdanig. I en ratio på 1:99, vil jeg påstå. Så er nok en del menn som liker å dominere også Anonymkode: 57d92...05e 10
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenner sånn på å bli dominert i senga, men har aldri turt å si det til samboeren min. Vi snakker åpent om sex sammen, og jeg tror nok han har en viss peiling på hva jeg liker. Men menn er jo ofte dårlige på å ta hint, så har lyst til å si det til han, men er vel kanskje redd han ikke liker det, eller ikke vil være med på det. Tenker at det kanskje kan gjøre ting kleint mellom oss, eller at han vil føle seg presset til å gjøre ting han ikke har lyst til. Ser for meg at jeg kommer til å bli skikkelig flau om han ikke vil være med på det. Jeg har en grense ved pisking og sånt. Vil bare at han skal si til meg hva han vil ha og hva han vil at jeg skal gjøre. Håndjern og leketøy føler jeg er litt for viderekommende. Hvordan skal jeg gå fram? Anonymkode: d98ed...083 Du tør å si det, men spenningen forsvinner totalt om du ber ham om å være dominant. Da gjør han det jo fordi DU VIL. Anonymkode: 93155...ff2 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er jeg på Tinder, og der sveiper jeg forbi veldig mange mannlige profiler der det står at de er dominant. Noen få skriver at de er underdanig. I en ratio på 1:99, vil jeg påstå. Så er nok en del menn som liker å dominere også Anonymkode: 57d92...05e Har aldri vært på tinder. Men er ikke det et sted hvor man ofte er så desperat at man sier man er dominant uten å egentlig være det, eller vite hva det innebærer? For å dra damer? Vet at mange menn liker å tenke på seg selv som dominant, men synes sjelden jeg møter noen som virkelig er det. Men enkelte er kanskje så submissive at de går med på å dominere dama, slik denne brukeren antyder: AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du tør å si det, men spenningen forsvinner totalt om du ber ham om å være dominant. Da gjør han det jo fordi DU VIL. Anonymkode: 93155...ff2 Godt poeng. Anonymkode: 18098...b83 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenner sånn på å bli dominert i senga, men har aldri turt å si det til samboeren min. Vi snakker åpent om sex sammen, og jeg tror nok han har en viss peiling på hva jeg liker. Men menn er jo ofte dårlige på å ta hint, så har lyst til å si det til han, men er vel kanskje redd han ikke liker det, eller ikke vil være med på det. Tenker at det kanskje kan gjøre ting kleint mellom oss, eller at han vil føle seg presset til å gjøre ting han ikke har lyst til. Ser for meg at jeg kommer til å bli skikkelig flau om han ikke vil være med på det. Jeg har en grense ved pisking og sånt. Vil bare at han skal si til meg hva han vil ha og hva han vil at jeg skal gjøre. Håndjern og leketøy føler jeg er litt for viderekommende. Hvordan skal jeg gå fram? Anonymkode: d98ed...083 Si at du blir veldig tent på at han bestemmer og slike ting, gi positiv tilbakemelding når han gjør det (i form av å være lydig etc., om du SIER du vil bli dominert men sier "nei" om han ber deg om å lukke øynene og åpne munnen f.eks. så er ikke det bra). Fortell om "fantasier" (start gjerne med litt uskyldige ting, f.eks. at han skal bruke deg når han vil og slikt). AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du tør å si det, men spenningen forsvinner totalt om du ber ham om å være dominant. Da gjør han det jo fordi DU VIL. Anonymkode: 93155...ff2 Uenig, spenningen forsvinner om man må "instruere" og føler at det ikke går noe videre uten at man dytter hele veien... Anonymkode: d26a3...622 1
SlemUlv Skrevet 16. april 2021 #12 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du tør å si det, men spenningen forsvinner totalt om du ber ham om å være dominant. Da gjør han det jo fordi DU VIL. Anonymkode: 93155...ff2 Uhm ja.. For SAMTYKKE! Man skal ikke begynne med denne type lek, uten samtykke 😮 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #13 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Si at du blir veldig tent på at han bestemmer og slike ting, gi positiv tilbakemelding når han gjør det (i form av å være lydig etc., om du SIER du vil bli dominert men sier "nei" om han ber deg om å lukke øynene og åpne munnen f.eks. så er ikke det bra). Fortell om "fantasier" (start gjerne med litt uskyldige ting, f.eks. at han skal bruke deg når han vil og slikt). Anonymkode: d26a3...622 Ja visst! 🙄 Gjør det mens han har ereksjon, så kan du se at den forsvinner. Anonymkode: 18098...b83
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #14 Skrevet 16. april 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor tror du det? Det å si at man har lyst til å bli dominert, er litt som å si at man har lyst til å være lat, lyst til å slutte å pusse tennene og dusje, lyst til å legge på seg osv. Svært få menn liker submissive kvinner. Jeg forstår godt at hun vegrer seg. Anonymkode: 18098...b83 Ja dette er et godt poeng. "Submissive" betyr jo stort sett bare egoistisk. Skal slippe å ta initiativ, slippe å være aktiv, og ikke ha ansvar for egen nytelse og orgasme. 33 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jeg på Tinder, og der sveiper jeg forbi veldig mange mannlige profiler der det står at de er dominant. Noen få skriver at de er underdanig. I en ratio på 1:99, vil jeg påstå. Så er nok en del menn som liker å dominere også Anonymkode: 57d92...05e Om en mann sier at han er sumbissive på tinder vil han jo ikke få noen likes. Om en mann sier han er dominant vil det ha motsatt effekt. Anonymkode: caf2b...db6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #15 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja dette er et godt poeng. "Submissive" betyr jo stort sett bare egoistisk. Skal slippe å ta initiativ, slippe å være aktiv, og ikke ha ansvar for egen nytelse og orgasme. Om en mann sier at han er sumbissive på tinder vil han jo ikke få noen likes. Om en mann sier han er dominant vil det ha motsatt effekt. Anonymkode: caf2b...db6 Akkurat. Selv jeg som foretrekker å være i kontroll, ville ha mistet piffen av det som foreslås i denne tråden. Man drar jo ikke på fisketur og håper at fisken hopper opp på tallerkenen og dør av seg selv. Hele poenget med å fiske er at det er litt jakt og spenning. Sånn er det også med dominans. Man vekker ikke dette instinktet i mennesker ved å legge seg slapt ned og si «Spis meg!» Anonymkode: 18098...b83
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #16 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja visst! 🙄 Gjør det mens han har ereksjon, så kan du se at den forsvinner. Anonymkode: 18098...b83 Jeg har ei lydig jente som er åpen for all bruk døgnet rundt og er fornøyd med det. Det er klart at dette ikke er noe alle menn tenner på, noen liker at alt skal være a4 også... Et sted må man begynne... Anonymkode: d26a3...622 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #17 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ei lydig jente som er åpen for all bruk døgnet rundt og er fornøyd med det. Det er klart at dette ikke er noe alle menn tenner på, noen liker at alt skal være a4 også... Et sted må man begynne... Anonymkode: d26a3...622 Ja, men disse to har allerede begynt. De er allerde i et forhold. Å presentere seg som en lydig jente (sic) vil for svært mange menn være en helt gigantisk turn off. Dessuten er man ikke egentlig lydig hvis man driver og legger frem de fantasiene man har, og håper han skal utføre disse. Da styrer man i stor grad showet selv. Da er det ikke dominans man søker, men en formbar underdanig mann som vil utføre fantasiene man har. Anonymkode: 18098...b83 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #18 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, men disse to har allerede begynt. De er allerde i et forhold. Å presentere seg som en lydig jente (sic) vil for svært mange menn være en helt gigantisk turn off. Dessuten er man ikke egentlig lydig hvis man driver og legger frem de fantasiene man har, og håper han skal utføre disse. Da styrer man i stor grad showet selv. Da er det ikke dominans man søker, men en formbar underdanig mann som vil utføre fantasiene man har. Anonymkode: 18098...b83 Jeg er enig i at mange kanskje blander de to (men samtidig er det i stor grad et samspill og "avtalt lek", eller bør være det), men man må jo begynne et sted. I mitt tilfelle nå har det vært jeg som gradvis har dyttet grensene men da jeg var ung og mindre erfaren var det ei jente (lengre forhold) som sa hun likte å bli tatt hardt, holdt rundt halsen og i håret og slikt, og det tente en gnist i meg. Det er nok ikke alle menn som har dette i seg, og og mange kvinner har nok også et skrudd syn på hva dette er og ønsker seg egentlig bare noen som vil tilfredsstille alle fantasier... Det er i alle fall ikke tvil om hvilken rolle som er mest krevende Hvilken som er mest givende kommer nok an på personen. Anonymkode: d26a3...622
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #19 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å presentere seg som en lydig jente (sic) vil for svært mange menn være en helt gigantisk turn off. Anonymkode: 18098...b83 For øvrig sa jeg aldri at hun skulle presentere seg (sic) som det, men at hun skal være det om de starter med dette. Om man begynner å stille krav i stedet for å gjøre som man får beskjed om dreper man nok veldig raskt all lyst ja. Anonymkode: d26a3...622
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #20 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enig i at mange kanskje blander de to (men samtidig er det i stor grad et samspill og "avtalt lek", eller bør være det), men man må jo begynne et sted. I mitt tilfelle nå har det vært jeg som gradvis har dyttet grensene men da jeg var ung og mindre erfaren var det ei jente (lengre forhold) som sa hun likte å bli tatt hardt, holdt rundt halsen og i håret og slikt, og det tente en gnist i meg. Det er nok ikke alle menn som har dette i seg, og og mange kvinner har nok også et skrudd syn på hva dette er og ønsker seg egentlig bare noen som vil tilfredsstille alle fantasier... Det er i alle fall ikke tvil om hvilken rolle som er mest krevende Hvilken som er mest givende kommer nok an på personen. Anonymkode: d26a3...622 Det virker som du tenker på deg selv som dominant, jeg er ikke enig. Er man virkelig dominant, bør man ha mer for seg enn å oppfylle fantasiene til den submissive. Når er person sier de liker å bli tatt hardt, holdt rundt halsen og i håret, osv, så vil en dominant person ikke tennes av tanken om å oppfylle disse fantasiene. En dominant person vil tenne på å finne ut hva som ligger bak disse ønskene, og søke å forme den andre. Anonymkode: 18098...b83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå