Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag gikk søknadsfristen på Samordna opptak ut. Til deg som har søkt studier: hva har du søkt?

Jeg har søkt årsstudium i krisehåndtering. Jeg har også søkt årsstudium i "offentlig styring, ledelse og økonomi " og historie. Er voksen og har lyst til å ta noe ved siden av jobb. Enn så lenge har jeg ikke helt bestemt meg for rekkefølgen på søknaden, men den kan jeg jo endre helt til 1. juli. 

Anonymkode: 3f9b0...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon og medier :) (årsstudium på 1, bachelor på 2 -litt usikker på rekkefølgen). Har også søkt markedsføring og ledelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt likestilling og mangfold som årsstudium. Som bachelor har jeg søkt fotografi

Anonymkode: 41ead...70f

AnonymBruker
Skrevet

Lektor i nordisk på UiO. 

Anonymkode: 73e03...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Fagbrev i sterilforsyning. 

Anonymkode: b008b...a60

• Liker 1
Gjest questioner
Skrevet

Business and management! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Medisin, NTNU. Ganske sikker på at jeg kommer inn i år.

Anonymkode: 79f3d...e64

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Filosofi :fnise:

Anonymkode: c7aa8...7c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I dag gikk søknadsfristen på Samordna opptak ut. Til deg som har søkt studier: hva har du søkt?

Jeg har søkt årsstudium i krisehåndtering. Jeg har også søkt årsstudium i "offentlig styring, ledelse og økonomi " og historie. Er voksen og har lyst til å ta noe ved siden av jobb. Enn så lenge har jeg ikke helt bestemt meg for rekkefølgen på søknaden, men den kan jeg jo endre helt til 1. juli. 

Anonymkode: 3f9b0...ce4

Jeg har også søkt årsstudium i krisehåndtering :) Har alltid angret på at jeg ikke tok master i samfunnssikkerhet da jeg skulle velge master, så dette får bli en liten sideport inn ved siden av jobb. Hvis det er så spennende som jeg håper det er, så vurderer jeg sterkt å bytte beite etter hvert. Gleder meg!!!

Anonymkode: 4d157...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Økonomi og administrasjon ❤️ Er voksen selv :) Blir spennende å se hva som skjer :) Er lei av å jobbe som kokk. :ler:

Anonymkode: d0a95...db2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har også søkt årsstudium i krisehåndtering :) Har alltid angret på at jeg ikke tok master i samfunnssikkerhet da jeg skulle velge master, så dette får bli en liten sideport inn ved siden av jobb. Hvis det er så spennende som jeg håper det er, så vurderer jeg sterkt å bytte beite etter hvert. Gleder meg!!!

Anonymkode: 4d157...5ae

Hvor mange konkurransepoeng har dere, dere som har søkt på årsstudium i krisehåndtering? 

Anonymkode: 4160b...fac

Skrevet

Har søkt barnehagelærer 😇

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Økonomi og administrasjon ❤️ Er voksen selv :) Blir spennende å se hva som skjer :) Er lei av å jobbe som kokk. :ler:

Anonymkode: d0a95...db2

Nettstudie eller vanlig? Jeg har og søkt det, som nettstudie. Er og kokk men jobber med noe annet jeg har bachelor i 😂

Anonymkode: a9b1e...859

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt årstudium i "administrasjon og organisasjonsvitenskap". Fullfører en mastergrad nå til sommeren, og har først og fremst søkt i tilfelle jeg ikke får jobb (få stillinger som er lagt ut, og mange søkere).

Anonymkode: 5786b...1ee

Skrevet

Har søkt IT (årsstudium) og Informasjonsbehandling (årsstudium), men tenker jeg dropper det fordi jeg allerede har kommet inn på master i datavitenskap og informatikk i Sverige. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet

Organisasjon og personalledelse. Årsstudium. Har en bachelor i sykepleie fra tidligere, men ønsker meg bort fra turnuslivet, og mer inn i lederstilling :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt årsstudium i norsk og engelsk. Skal ta PPU til neste år :)

Anonymkode: 27f71...255

AnonymBruker
Skrevet

Rettsvitenskap uis

Anonymkode: e944d...293

AnonymBruker
Skrevet
Traktorlesba96 skrev (2 timer siden):

Har søkt barnehagelærer 😇

Snu mens du ennå kan 

Anonymkode: e9685...787

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...