Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere. Jeg har postet myye her inne på kvinneguiden, men de siste ukene har jeg prøvd å ikke tenke for mye på prøvingen og graviditet, det kan bli for mye, spesielt når besteveninna mi kan føde nå når som helst. Og når man håper og håper hele tiden, men så viser det seg at man ikke lykkes og får negativ graviditetstest.

Men i følge appen min skulle mensen ha begynnt på onsdag (veldig ofte stemmer det). Idag og igår har jeg hatt en utrolig svak spotting, bare av og til, men ingenting mer. Har skjedd før at jeg har begynnt å spotte litt, og etter noen timer så blør jeg veldig mye, men sånn så det er nå virker det veldig uvanlig. Nå har jeg spottet igår + idag, og ingen menssmerter. Men igår hadde jeg litt sånne mensskramper, men det gjorde ikke vondt, var bare litt sånn ubehagelig. Tror kanskje jeg skal kjøpe en graviditetstest imorgen for å sjekke. Meg og samboeren min har jo prøvd å bli gravide i 2 år, så om jeg er gravid nå så er det sykt tenker jeg(!!) men jeg tørr ikke ha håp. Tenker på at jeg mest sannsynlig ikke er gravid. 

Denne måneden har jeg ikke stresset så mye med å «prøve». Men har følt meg utrolig nedfor, av flere ting (en i familien som er syk, ensomhet pga corona, jobb osv) 

Hva tror dere? Og spottet dere før/når dere fant ut at dere var gravide? Og hvordan var spottingen da? 

Anonymkode: ca32c...063

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har prøvd å bli gravid i 2 år, og ikke har truffet denne gangen heller, anbefaler jeg fertilitetsuredning hos begge. Jeg har noen ganger spotting 1-2 dager før mens, mens bortfallsblødninger kommer veldig "plutselig". Det kan likevel også være graviditet om dere hadde sex rundt eggløsning. Vanskelig for oss på KG å vite dessverre, en test vil gi deg et svar. Siden du har uteblitt menstruasjon bør en gravitest vise positivt nå:) Lykke til

Anonymkode: bdbf8...907

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det, TS?:)

Anonymkode: 5aec7...4e0

Skrevet

Mensen er ikke alltid til å stole på, i alle fall ikke for min del. Den kan oppføre seg rart innimellom. Det sikreste er å teste hvis man er usikker. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Mensen har alltid oppført seg pålitelig og stabil fram til vi begynte å prøve, da finner den på noe nytt sprell hver må¨ned.. Ta heller test for å være sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...