Gå til innhold

Flere som har hatt feberfølelse eller infeksjon-i-kroppen-følelse lenge etter fødsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har følt meg veldig off i tre mnd nå, helt siden fødsel. Det er som om jeg har bittelitt feber, eller en slags betennelse inni meg. Er det normalt? Har blitt litt redd for kreft...

Anonymkode: 21fce...438

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye sover du? Jeg sov veldig lite de første måneden pga kolikkbaby, og fikk sånn følelse i kroppen når jeg hadde sovet ekstra lite en periode, typ et par timer i døgnet. Folk har nok ulik terskel for søvn også, jeg tror jeg har høy terskel, så man kan sikkert bli "syk" med mer søvn. 

Anonymkode: 6110b...34c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det også slik men trodde det var hormoner, forsvant etter ca to år. 

Anonymkode: 85265...528

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Har du feber da? Kan det hende at du har en infeksjon? 

Anonymkode: 5df4b...730

AnonymBruker
Skrevet

Har du noe smerter/vondt i kroppen som man har når man har feber/betennelse eller er du mer sliten og varm? Jeg var gjennomsvett hver natt og måtte bytte sengetøy hele tiden etter fødsel. Dette varte i 2-3 mnd. Kan det være hormonelt? Ville uansett tatt meg en tur til helsestasjon eller fastlege for å ta noen blodprøver 👍 Håper du føler deg bedre snart 

Anonymkode: 784db...2d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde barselsfeber I rundt 6 uker etter fødsel, som regel hver kveld var temperaturen oppe i 38 grader, veldig slitsomt.. Men det ga seg og jeg var ikke syk på andre måter, kun feber. 

Anonymkode: 82024...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...